Mi var ekstremt aktiv i magen. Sparka og styrte dagen langJa vet I AM I LOVE. Aktiv gutt detta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mi var ekstremt aktiv i magen. Sparka og styrte dagen langJa vet I AM I LOVE. Aktiv gutt detta
HerligtMi var ekstremt aktiv i magen. Sparka og styrte dagen lang![]()
Nei, detta er en god gammeldags kjøpemaske! He heÅ så härligt de låter. Lagar du mask selv eller köper?? Nei de e ikke lett å passa på 1 åring å ha bekken plager . Har vart i den stolen selv.
Jasså? Lagde en maske en gang med Honning og kanel., såg ju ut som sjokolade i ansiktetNei, detta er en god gammeldags kjøpemaske! He he
Stress å gå på Ikea i desember ja . Lycka till![]()
Det skal jeg også idag.
Tenker det går bra så lenge man gjøre det på dagtid
Kos deg på ikea. Ikke gå heelt nuts da![]()
Var det mye folk?Det gikk veldig fintfikk kjøpt de vi skulle å litt til
![]()
Kos deg! Stor mulighet for at det havner noe ekstra i vogna ja!var der selv i forrige uke. Skulle ha ting for 600kr, endte opp med 1400. Så ganske fornøyd med det.
![]()
I for ble jeg tvunget til å se 2 skrekkfilmer på halloween. Greit jeg hadde sett de før(og under tvang). Men jeg skvatt like mye av alt
![]()
Ååh....kos deg på IKEA![]()
Man er ikke sykemeldt for å ha barna hjemme. Det er ikke å komme seg. Jeg leverer senere og henter tidligere jeg også, så tidlig jeg kan etter fysioterapien. Men jeg innser også selv ar jeg må være hjemme og pleie meg selv om jeg ikke skal møte veggen.
Men det klarer du velJepp. Siste halvdel av desember vet jeg blir kjempetravel, så spørs om jeg får til å skravle noe særlig da i det hele tatt. Så målet må være å få over 3000 innen 15 tror jeg.hva er ditt mål?
Oh yes det skal jeg gjøreKos deg på jobb!![]()
Timelisten ble levert inn førNei, så rart! Hva har skjedd med det??
Ja det er superkjedeligreit siden jeg har mye flere timerSå kjedelig:-/. Ikke fått lønnslippen min enda. Men får den nok snart. Får lønn på fredag siden 12. er på lørdag![]()
Den er sånn helt greiGod morgen snuppa
Hvordan er kroppen??
Det var da enda godtDen forsvant heldigvis fort
Deilig å kunne kose seg littJavisst! F bare sover idag visst
Så jeg vasker klær og har sofatid![]()
Masse lykke til!!Tar og drar inn for en sjekk på føden. Blir sikkert sendt hjem men vil kjøre før det blir for ille.