Skravletråd desember

Å så härligt de låter. Lagar du mask selv eller köper?? Nei de e ikke lett å passa på 1 åring å ha bekken plager . Har vart i den stolen selv.
Nei, detta er en god gammeldags kjøpemaske! He he

Kos deg! Stor mulighet for at det havner noe ekstra i vogna ja! :D var der selv i forrige uke. Skulle ha ting for 600kr, endte opp med 1400. Så ganske fornøyd med det. :p

Haha.. Farlig det der! Men var ikke så mye fristende i dag. Så ble faktisk mindre enn jeg hadde tenkt å bruke :P men var litt koselig da ;)

I for ble jeg tvunget til å se 2 skrekkfilmer på halloween. Greit jeg hadde sett de før(og under tvang:p ). Men jeg skvatt like mye av alt :p

Uff :P det der er så kjipt! Jeg var på kino en gang å så skrekk film. Jeg satt å hylte å kasta popcorn rundt meg. Aldri noen som har bedt meg med på kino med sånn film igjen :D

Man er ikke sykemeldt for å ha barna hjemme. Det er ikke å komme seg. Jeg leverer senere og henter tidligere jeg også, så tidlig jeg kan etter fysioterapien. Men jeg innser også selv ar jeg må være hjemme og pleie meg selv om jeg ikke skal møte veggen.

Jeg har henne minimum kjernetiden, 9-1430 i bhg, reelt sett leveres hun senest like etter 8.30, for storebror leverer vi jo innen 8.30 da begynner undervisningen, så da er det to på en tur, så er det gjort. Han er ferdig med undervisning 1315, men går da på sfo. Og de trives jo og gjør mange hyggelige ting, og nå i desember er det jo så mye juleverkstede og baking og kalendertrekking og hva det måtte være, så jeg ser ikke noe poeng i å hente ham hjem klokken ett, da går han jo glipp av hele greia. Men vi henter dem gjerne sånn i tretiden. I stedet for at de normalt sett ble hentet ca 16 (noe etter for hans del, men han innen 1630 for da stenger sfo. Som er lengst fra jobb, så hun i bhg litt før da, selv om der er åpent til 17)

Vi får roligere morgener, hvor foreldrene ikke trenger å stå opp klokka seks (dessverre kombinert med at ungene jo ER våken, og vil åpne kalenderpakke...) så våken blir vi jo, men vi har satt alarmen på 6.30, de godtar mer eller mindre å ligge å kose med oss til alarmen ringer, men da ER det morgen, altså. Eldstemann var påkledd når den gikk i dag, men lillesøster kom tuslende inn til oss akkurat da.

Og vi får roligere ettermiddag med tidligere middag, bedre tid mellom middag og legging, hvilket trengs siden vi ser to kalendertvserier og de helst skal ha tid til både lekser og lek også.

Ja, og i år er for en gangs skyld ikke Lucia i bhg 15-1630 noe problem for oss å rekke, vi bare henter storebror litt før tre på sfo og drar til bhg :)

Back
Topp