Skravletråd desember

Hva er tapatalk?
Forumapp det også :) Samler sammen de forumene du er på (som støtter tapatalk) :) Ikke at jeg på så himla mange forum, men den er iallefall mer stabil enn bv appen.

Ligger og koser meg med ansiktsmaske etter en lang dusj! Jeg kan helt klart venne meg til at snuppa er i bhg de dagene jeg er sykemeldt! (fysioterapeuten har gitt meg streng beskjed om at når jeg er sykemeldt så er jeg sykemeldt, da skal jeg sove, hvile, gå en tur eller bare gjøre det kroppen trenger. Å gå hjemme med en ettårig er ikke å hvile bekkenet [emoji14] )
Høres herlig ut!:D
Viktig å slappe av ja;)

Ja kjekt med dette barn:-). Jeg og broren min er selv tette i alder og hadde det veldig kjekt sammen i oppveksten
Både mannen og jeg har tette søsken, så det blir nok kjekt! Søstra mi og meg er det 14 mnd mellom

Hihi! Passer godt sammen da. ;)
Jeg liker å tro det! :D Også takker vi høyere makter for veggkalender med navn til familien og god plass til å skrive [emoji14]

Mellom meg og broren min er det 21 måneder. Gubben min er attpåklatt men mellom søsteren og broren hans er det 13 måneder:-)
13 og 14 mnd hadde blitt mer slitsomt tror jeg! [emoji14]

Ja, hun har det. Iallefall nå som hun begynner å bli varm i trøya der! Hun smilte når vi kom idag! Det var godt for mammahjertet å se :D Så kan jeg ligge rett ut og lade til jeg skal trene på pregosaurustrimmen og hente henne igjen :)
Åh, så koselig! :D er så deilig når det løsner med barnehagen.

Forumapp det også :) Samler sammen de forumene du er på (som støtter tapatalk) :) Ikke at jeg på så himla mange forum, men den er iallefall mer stabil enn bv appen.
Skal se om jeg får lasta den ned da. Vet du om den er til Android og?

Jeg liker å tro det! :D Også takker vi høyere makter for veggkalender med navn til familien og god plass til å skrive [emoji14]
Hihi, ja, nå er det jo så gode hjelpemidler, ingen stress. Snart kommer nok husroboten også, så da får dere enda mer hjelp til å holde styr på ting! :P

Jeg får pakke inn litt gaver og reise ned til posten! Snakkes senere, snupper! ❤

Back
Topp