YeeiHaha!blir jo mer kos og oppmerksomhet enn det han har fått på en hel mnd, stakkar.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
YeeiHaha!blir jo mer kos og oppmerksomhet enn det han har fått på en hel mnd, stakkar.
![]()
Haha! Lurer på hva vi hadde gjort uten bv. Tenk så rent huset mitt hadde vært.Sammenbrudd for min del![]()
Ene mer surrete enn den andre.Ho ho match made in heaven!
Ja da er det greit med enkel legging av storebror!Ja synes det er på tide nå. Og spesielt siden vi venter en lillebror eller søster også til han
Haha, stakkars mann.Yeeialdri har utslett vært så velkommen som nå!
![]()
Skikkelig barnslig!!Fysj! Unødvendig!
Ikke santHaha! Lurer på hva vi hadde gjort uten bv. Tenk så rent huset mitt hadde vært.![]()
Derfor gikk jeg over til tapatalk.. Appen kræsjer hele tiden og hiver meg ut og vil ikke ha meg inn igjen! Får ikke lov til å logge inn!Nå tuller appen med meg igjen! Kasta ut tre ganger de siste 10 minuttene!
Utrolig at vi kommer oss gjennom hverdagen!Ene mer surrete enn den andre. [emoji14]
Ja greit å ikke bruke 30-60 min på legging av han daJa da er det greit med enkel legging av storebror!de blir tette altså!
Ha ha ha, tenk om!Haha! Lurer på hva vi hadde gjort uten bv. Tenk så rent huset mitt hadde vært. [emoji14]
Haha! Ja! Dritteit ass. Får ikke mye venner av det.Skikkelig barnslig!!![]()
Helt perfekt med andre ord!Ja greit å ikke bruke 30-60 min på legging av han da.
Ja blir ca 18.5 måned mellom de;-)
Hehehe, det har han nok helt rett i. Nyt det med god samvittighet! Snuppa har det så bra!Ligger og koser meg med ansiktsmaske etter en lang dusj! Jeg kan helt klart venne meg til at snuppa er i bhg de dagene jeg er sykemeldt! (fysioterapeuten har gitt meg streng beskjed om at når jeg er sykemeldt så er jeg sykemeldt, da skal jeg sove, hvile, gå en tur eller bare gjøre det kroppen trenger. Å gå hjemme med en ettårig er ikke å hvile bekkenet [emoji14] )
Er en viss fare for det ja.Ikke sant
Alltid rene klær i skapet og hjemmelaget middag fra bunnen av HVER dag![]()
Hva er tapatalk?Derfor gikk jeg over til tapatalk.. Appen kræsjer hele tiden og hiver meg ut og vil ikke ha meg inn igjen! Får ikke lov til å logge inn!
Ja kjekt med dette barnHelt perfekt med andre ord!(her blir det rett 17,5 mnd mellom
)
Hihi! Passer godt sammen da.Utrolig at vi kommer oss gjennom hverdagen!![]()
Ja, hun har det. Iallefall nå som hun begynner å bli varm i trøya der! Hun smilte når vi kom idag! Det var godt for mammahjertet å seHehehe, det har han nok helt rett i. Nyt det med god samvittighet! Snuppa har det så bra!