Skravletråd desember

Ligger og koser meg med ansiktsmaske etter en lang dusj! Jeg kan helt klart venne meg til at snuppa er i bhg de dagene jeg er sykemeldt! (fysioterapeuten har gitt meg streng beskjed om at når jeg er sykemeldt så er jeg sykemeldt, da skal jeg sove, hvile, gå en tur eller bare gjøre det kroppen trenger. Å gå hjemme med en ettårig er ikke å hvile bekkenet [emoji14] )

Nå tuller appen med meg igjen! Kasta ut tre ganger de siste 10 minuttene!
Derfor gikk jeg over til tapatalk.. Appen kræsjer hele tiden og hiver meg ut og vil ikke ha meg inn igjen! Får ikke lov til å logge inn!

Ja greit å ikke bruke 30-60 min på legging av han da:-).
Ja blir ca 18.5 måned mellom de;-)
Helt perfekt med andre ord! :D (her blir det rett 17,5 mnd mellom :D )

Ligger og koser meg med ansiktsmaske etter en lang dusj! Jeg kan helt klart venne meg til at snuppa er i bhg de dagene jeg er sykemeldt! (fysioterapeuten har gitt meg streng beskjed om at når jeg er sykemeldt så er jeg sykemeldt, da skal jeg sove, hvile, gå en tur eller bare gjøre det kroppen trenger. Å gå hjemme med en ettårig er ikke å hvile bekkenet [emoji14] )
Hehehe, det har han nok helt rett i. Nyt det med god samvittighet! Snuppa har det så bra!

Hehehe, det har han nok helt rett i. Nyt det med god samvittighet! Snuppa har det så bra!
Ja, hun har det. Iallefall nå som hun begynner å bli varm i trøya der! Hun smilte når vi kom idag! Det var godt for mammahjertet å se :D Så kan jeg ligge rett ut og lade til jeg skal trene på pregosaurustrimmen og hente henne igjen :)

Back
Topp