Uff har en jenta som har små røda prikkar på hela kroppen utom ansiktet e livredd de ska vara vannkopper nå nær eg er gravidMannen er full av utslett på overkroppen, tett i tett med røde nupper. Klør ikke, sier han. Hva kan det være?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff har en jenta som har små røda prikkar på hela kroppen utom ansiktet e livredd de ska vara vannkopper nå nær eg er gravidMannen er full av utslett på overkroppen, tett i tett med røde nupper. Klør ikke, sier han. Hva kan det være?
Funker den bedre nå?Er på appen igjen nå![]()
Ja, blir nok noen fler også menDet klarer du med god margin!![]()
Ikke sant. Ellers blir det bare blaingNei, skal jeg rekke å få inn noen innlegg før jeg sovner, så måtte jeg la være.![]()
De syns eg ogSyns du er en utrolig søt bever![]()
Superbra det1183 inlegg 8 plats
Vi er skravleteFlinkis!dere er gode!
Åååh, så fin! Skikkelig fresht!Dere som bad om bilder.. her er deburde kanskje tatt de i dagslys. Er ganske lyst da
![]()
![]()
Troen må me ha. Spelar Romania bra??Ja. Blir tøffere kamp enn idag. Men jeg har troa![]()
Hehe. og vi da.. skravle duoen. Hadde blitt supert detHehehøres sånn ut
![]()
Ja dåSuperbra det![]()
Hihhi. Du da ♡ synes den var litt passendeSyns du er en utrolig søt bever![]()
Har du ikke hatt vannkopper? Mannen min har hatt det, så kan ikke være det. Og er tørre nupper liksom. Bare tett i tett over alt like tett.Uff har en jenta som har små røda prikkar på hela kroppen utom ansiktet e livredd de ska vara vannkopper nå nær eg er gravid
God natt sov gott snakkes imonNå, må jeg sove. Er så sliten. .. natta alle sammen![]()
Har du hatt vannkopper selv?Uff har en jenta som har små røda prikkar på hela kroppen utom ansiktet e livredd de ska vara vannkopper nå nær eg er gravid
Sove godt! Skravles i morgen håper jeg!Nå, må jeg sove. Er så sliten. .. natta alle sammen![]()
Ja, DET er det ingen tvil om!Vi er skravlete![]()
Natta du ♡Nå, må jeg sove. Er så sliten. .. natta alle sammen![]()
Nei eg har ikkje haft det . Ikke barnen heller.Har du ikke hatt vannkopper? Mannen min har hatt det, så kan ikke være det. Og er tørre nupper liksom. Bare tett i tett over alt like tett.