Nei, jeg blir nok å holde meg bak jaIkkje lett å ligga framfør ronja![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, jeg blir nok å holde meg bak jaIkkje lett å ligga framfør ronja![]()
Ja veldigt treg vissa tider ikveldAppen som var treg og kastet meg ut:/
Nei, skal jeg rekke å få inn noen innlegg før jeg sovner, så måtte jeg la være.Hehe. Noen ganger orker man bare ikke![]()
Vænt skall seHvordan ligger du an nå?
Dere har holdt koken i dag og!Hei på deg . 40 sider var Mye å läsa ja![]()
Jada. Skal nok klare meg. Får bare godta å falle litt på lista, haha.Sånt skjer
Du får ta det igjen i morgen!
Ja precisNei, jeg blir nok å holde meg bak ja![]()
Oh no! Hvor er laderen?5 %batteri igjen
1183 inlegg. 8 platsHvordan ligger du an nå?
Flinkis!Klarte dagens målmed 128 over
![]()
1183 inlegg 8 platsHvordan ligger du ann?
Bare å komme!Håper hun sender litt i posten![]()
Hmm.. er ganske basic. Ost,kjøtt, paprika (rød og grønn), skjell til å knuse i lefsa, hot sauce, masse grønn salat og vårløkVar det jeg tenkte på![]()
HeheVåre gubber hadde blitt bestevenner. Han elsker 2.verdenskrig dokumentarer, skyting, skal ta jaktprøven og![]()
Det klarer du med god margin!Håpet på 100 innlegg I kveld, det ble 140 detmitt neste mål er lavt-2000 før helgen. Det er mye som må gjøres.:/ men jeg klarer ikke holde meg helt borte fra dere
![]()
Ser du. Går oppoverOpp en plass, så nå ligger jeg bak ronja igjen![]()
Ja. Blir tøffere kamp enn idag. Men jeg har troaDa får me hoppas de vinner då og
Syns du er en utrolig søt beverDere som bad om bilder.. her er deburde kanskje tatt de i dagslys. Er ganske lyst da
![]()
![]()
Oj.. hadde du noen plager som gjorde at de oppdaga det? Har medfødt hull i hjertet selv!Og ta mange bilder.Det har reddet mye hos meg.
Jeg fikk alvorlig hjertesvikt under fødsel som ble oppdaget 6 uker etter fødsel. Samt at jeg vist hadde hatt svangerskapsforgiftning under fødsel.
Når jeg ble utredet og behandlet for hjertesvikt fant de ut at jeg hadde en medfødt hjertefeil i tillegg. Hull i hjerte.