Men når går man fra å være jente til å bli kvinne til å bli dame?Jeg synes det er så rart når man omtaler seg som "gutt 30 år", eller "jente 36 år"![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men når går man fra å være jente til å bli kvinne til å bli dame?Jeg synes det er så rart når man omtaler seg som "gutt 30 år", eller "jente 36 år"![]()
Gikk det bra da?Nei må møte jeg
nei. Lefser med sylte sa hunLiker det ikke, men har aldri smakt det?![]()
Gjør i grunn det jeg også daGubben er 33 år. Kaller han mann![]()
Jeg også..Tror jeg må finne senga snart
Absolutt! Fort gjort å mekke sammen hvis man får gjester eller bare får lyst på noe. Så at pakken jeg kjøpte ikke går ut på dato før om ett årDet holdt med 2 pakker for min del, selv om de hadde mange igjen. Spiser ikke SÅ ofte brownies.. men kjekt å ha i skapet.
Gubben er 33 år. Kaller han mann![]()
de må eg prövaMed sukker og kanel. Mørlefser kaller vel noen de tror jeg. Smelter i munnen ♡
Velkommen hjemHjemme fra møte
Det er veldig kjekt med naboer med barn på samme alderCamilla_91
Neida, håper på noen på vår alder med barn på vår alder![]()
39-18 nåHvordan går det?![]()
Neida?Camilla_91
Neida, håper på noen på vår alder med barn på vår alder![]()
Gratulerer med detHurra 1900 inlegg på meg
Har vel rundt 2100 innlegg nåHar du tatt helt av ?![]()
Hihi. Gått lett nå dere og har skravla så myeDu e ju Råå på detta![]()
Helt toppHar du hatt en bra dag på jobb da?![]()
Da får du ha en god natt daTror jeg må finne senga snart
Ja varför ikke . Me hade vart tvugna å ha öronproppar ogDa hadde de fått stuen for seg selv, så kunne vi ha spist mat eller noe ;p
Hehe, enkle disse mannfolkaDet er veldig kjekt med naboer med barn på samme alderVi satser på at jentene skal finne tonen med nabojentene når vi flytter i februar. Familien virker veldig hyggelig i hvert fall! Har vært og hilst på dem. Mannen min håper også på at naboene er mannfolk på hans egen alder som han kan se fotball og drikke øl med. Hehe.
Hvis du ikke liker sylte, så liker du sikkert ikke lefse og sylte neinei. Lefser med sylte sa hunden komboen har jeg ikke smakt. Men har smakt sylte og det liker jeg ikke
![]()
Ja da e vi lika LangtHihi. Gått lett nå dere og har skravla så mye![]()