Hvordan går det?Klar for kamp nå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan går det?Klar for kamp nå![]()
:O sikkert svæært hus. Men fysj.. det hakke jeg råd tilCa 4 mil. Med utleiedel. 6 soverom . Vi var interessert selv vi![]()
Hahah de mannen min er likadan OMG Tenk å plasera de 2 I samme stueDa skulle du ha prøvd å se fotball sammen med mannen min. Han lever seg sånn inn i det at man bør ha hørselsvern![]()
Har du tatt helt av ?Ja. For min del og. Hadde ikke trodd jeg skulle skravle sååå mye![]()

Gubben er 33 år. Kaller han mannSpørs33 år er vel en mann
Du e ju Råå på dettaJa. For min del og. Hadde ikke trodd jeg skulle skravle sååå mye![]()
HahaVar ikke ronja-svigers-takter over det, nei. Ingen blodflekker i sofaen. Hehehe.
Ja. Jeg har kun på tv når jenta soverHaha, ja egentlig så gjør det det
Men kjenner det er greit å ha noe som kan drive å svive nå når jeg går hjemme![]()
Da hadde de fått stuen for seg selv, så kunne vi ha spist mat eller noe ;pHahah de mannen min er likadan OMG Tenk å plasera de 2 I samme stue![]()
Mulig det var noe tilbud på det også, men det var ikke de som kostet 5kr.
Jeg kjøpte 5 pk med pannekakerøre og 2 pk med brownies i dagOg en pakke med geisha grøtris til 1 kr. Absurde priser
Vi bruker i snitt en sånn pannekakepakke hver 14. dag, så passer fint. Geisha er eneste som duger på julaften, så det passet også bra
![]()
Drit irriterende. Men jeg tok saken i egne henderSåå irriterende!!![]()
Camilla_91Da blir det vel spennende hvem de nye naboene blirhva håper du på?
Jeg synes det er så rart når man omtaler seg som "gutt 30 år", eller "jente 36 år"Gubben er 33 år. Kaller han mann![]()
Hehe...får ta en annen neste gangX antall ganger før. Kunne valgt en annen film.![]()
HahahahHahaLucky you!!
Jeg har vasket alle sofaputer.....![]()
Det holdt med 2 pakker for min del, selv om de hadde mange igjen. Spiser ikke SÅ ofte brownies.. men kjekt å ha i skapet.Så først i dag at det var tilbud på brownies. Og da var det 1 pk igjen til megpasset fint!
Jippi MusemorDa er jeg endelig klar for kamp, skravling og Ikea-tur planlegning![]()
Ja, det er gedigent:O sikkert svæært hus. Men fysj.. det hakke jeg råd til![]()