Skravletråd desember

Det holdt med 2 pakker for min del, selv om de hadde mange igjen. Spiser ikke SÅ ofte brownies.. men kjekt å ha i skapet.
Absolutt! Fort gjort å mekke sammen hvis man får gjester eller bare får lyst på noe. Så at pakken jeg kjøpte ikke går ut på dato før om ett år :)

Camilla_91 ;)
Neida, håper på noen på vår alder med barn på vår alder :)
Det er veldig kjekt med naboer med barn på samme alder :) Vi satser på at jentene skal finne tonen med nabojentene når vi flytter i februar. Familien virker veldig hyggelig i hvert fall! Har vært og hilst på dem. Mannen min håper også på at naboene er mannfolk på hans egen alder som han kan se fotball og drikke øl med. Hehe.

Det er veldig kjekt med naboer med barn på samme alder :) Vi satser på at jentene skal finne tonen med nabojentene når vi flytter i februar. Familien virker veldig hyggelig i hvert fall! Har vært og hilst på dem. Mannen min håper også på at naboene er mannfolk på hans egen alder som han kan se fotball og drikke øl med. Hehe.
Hehe, enkle disse mannfolka :p det er veldig mye eldre folk i denne gata vi bor I. . Så det blir nok en del utskifting ila de neste årene. Snart er det vel jeg som er gammel :p

Back
Topp