I
Ingenbruker
Guest
Jeg trodde det var 38. Iallefall hos det offentlige. Private klinikker setter grensen litt mer skjønnsmessig etter hva jeg har forstått...
Det var da bra. Syns 46 er noe høyt....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg trodde det var 38. Iallefall hos det offentlige. Private klinikker setter grensen litt mer skjønnsmessig etter hva jeg har forstått...
Men mange har kanskje prøvd å få barn på egenhånd i flere år før de bestemmer seg for adopsjon. Og så tar jo den prosessen noen år... Syns ikke det er en dum grense .
Jeg hadde heller ikke vurdert å få barn så seint. Men nå er jeg såpass "privilegert" at jeg har blitt gravid på første forsøk begge gangene og aldri mistet. Jeg var også heldig og møtte drømmemannen da jeg var 21 år gammel. Så jeg er ferdig med barn innen jeg fyller 30, noe jeg syns passer meg helt perfekt. Kunne aldri tenkt meg å "vente" så lenge... Men ser at det ikke er alle som kan velge dette heller. Derfor er det egentlig vanskelig å sette noen øvre grense (for min del).Det skjønner jeg og føler virkelig med de som ikke kan få barn selv. Heldigvis er det hverken deg eller meg som skal bestemme grensene. Jeg har ihverfall ingen rett til å si at noen er for unge eller gamle til å få barn men min personlige meninger at jeg selv aldri ville virdert barn etter å ha fylt hverken 30 eller 40. Så derfor syns jeg 46 er en høy grense...
Mener å ha lest et sted st aldersgrensa for assistert befruktning er den samme som ved adopsjon, altså 46. Syns igrunn det er noe høyt...
Trodde det var fra 35 jeg?eller overdrev du nå?
Veldig vanskelig å sette en grense. Kjenner til flere spreke 40-åringer...
Jeg tenker vel kanskje slutten av 30-årene - midten av 40-årene... Når man nærmer seg 50 med stormskritt så har vel uansett naturen gjort sitt![]()
Pappa er 51 og fikk siste i september i årjeg syns det er ekkelt.
Sent from my iPhone using BV Forum
Så barnet ditt har en tante/onkel som er yngre enn seg?![]()
Svært uvanlig å bruke rullator i en alder av 65. Men sikkert ikke kult når folk tror han er bestefaren.Jeppblir stas for ungen når pappaen hans må bruke rullator i konfirmasjonen hans liksom
![]()
Svært uvanlig å bruke rullator i en alder av 65. Men sikkert ikke kult når folk tror han er bestefaren.
Åi det var jeg ikke klar overJeg overdrev ikke. I følge Thompson og Thompsons genetikk, så er risikoen i alderen 15-19 år 1/1250. I alderen 20-24 år 1/1400. 25-29 år 1/1100. 30 år 1/900. 31 år 1/900. 32 år 1/750. Og videre økning... 44 år 1/40. 45 år og eldre: 1/25. Altså: Minst risiko mellom 20 og 24 år. Litt høyere mellom 15-19 år. Øker fra 25 år og oppover, i større og større grad...
Min far var også 51 når han fikk siste. Han er sprek som en 20 åring, og har fulgt ham opp som fotballtrener osv.Jeppblir stas for ungen når pappaen hans må bruke rullator i konfirmasjonen hans liksom
![]()