Takksett etter merket joha. Mener å ha sett de har omslags-ullbodyer. Kan søke litt om jeg husker det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takksett etter merket joha. Mener å ha sett de har omslags-ullbodyer. Kan søke litt om jeg husker det
Gratulerer!Takk. Tok 3 timer :O og jeg er blond igjen :O
Jeg farga / stripa og klipte detHva skal du gjøre?
Legg gjerne ut bildeTakk. Tok 3 timer :O og jeg er blond igjen :O
Riktig prioriteringHaha jeg åfor jeg er ingen mester på kjøkkenet
Eks i går svidde jeg nesten pizzan min fordi jeg satt å skravla herhahah!
Forandring fryderJeg farga / stripa og klipte dettotal forandring
Hadde mye plager selv i svangerskapet men slapp heldigvis det da. Men etter jeg ble alvorlig syk 6-7 uker etter fødsel måtte jeg ta 2 sprøyter hver dag i over 14 dager. Så etter det begynte jeg på albylE.Har hatt mye plager i svangerskapet, men priser meg lykkelig over å slippe det der..
Du holder kokenHolder fortsatt samme plass. Ronja er foran meg med 7 innlegg![]()
Kom og spisOh lord! Send litt over til meg?!
Da blir det hardt å henge med jaSå mange fine premier denne mnd!! Men ikke lett med en frøken som helst ikke vil sove![]()
Det tror jeg hjelper. Du får prøve.Lurer på om litt salt chips kan hjelpe på kvalmen
Nå er kampen mot Ronja overDu holder koken![]()
Wow. Den var flott daLitt moro å rydde, man finner mye rare ting man helt hadde glemt av
Jeg fant en julekurv jeg tegnet mønstret på og flettet for 25 år siden.
Selve fletteområdet er bare 5*5 cm.
Er litt stolt av den
Vis vedlegget 150089
Vis vedlegget 150090
3 timer senere var jeg blondHeldiggris! Nyt det!
Håhå, det hadde vært noeVi får ha vår egen kommentatortråd!![]()
Haha ja det syns jeg også. Det ble hvertfall en veldig godt stekt pizzaRiktig prioritering![]()
Hvordan gikk det mens du var borte?Javerste er bjeffingen. Men nå har han skjønt at han kan hoppe opp i sofaen..
Japp hoppas de e liv her inne daHøres ut som en god plan![]()
Kampen blir braDa får jeg gå og henge opp en maskin med klær og sette deig til fylte horn før jeg henter vesla! Snakkes til kampen!
Jaa, det synes jeg ogDu er heldig!!![]()