mannen har blitt syk igjen da
så her skal jeg og snuppa kose oss litt før henne vil legge seg. hun er sliten og kosete idag 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du brukt fragmin tidligere også? Vet ikke om jeg hadde klart å sette sprøyter på meg selv..fikk brevet fra riksen idag. de mener det ikke er like stor risko i dette svangerskapet. det må da være noe å juble forskal få fragmin på fredag av gyn så da blir det sprøyter, men alt for lille i magen
bare det å vite at de ikke mener det er like stor risiko gjør meg jeg jo glad
![]()
jepp fra uke 11-38 med N. noe som var farlig da, så de stoppet fødselen min. skulle sluttet uke 36, men det sa aldri ahus noe om. denne gangen går jeg på albyl og gjort siden jeg var 4 uker på vei og skal starte med fragmin og gå på dette til uke 36. man klarer alt for babyen <3Har du brukt fragmin tidligere også? Vet ikke om jeg hadde klart å sette sprøyter på meg selv..
Får prøve på detLitt ork har du vel
Må inn å se på oppdateringa jeg ogsåOkei, tror nok ikke jeg har fått inn så mange nnlegg i dag men spennende å se hvor mange jeg får til I kveld![]()
Det ble taco i dagHva har du spist?![]()
Fikk anbefaling av mormorHelt knall faktisk![]()
HeheHehe, ja, heldigvis![]()
Har ej fått tid å se endaJeg er på 7.plass. Forrige oppdatering var litt over halv tre![]()
Det har virkelig blitt detJaaa, syns jeg oger jo tradisjon med håndball i juletidene jo!
Gubben skjønner seg ikke på tradisjoner...![]()
Har vært litt roligere. Satser på det tar seg opp littVært litt stille her i ettermiddag
Ferdig kl20...
Ohh ja i den vinden så hade sikkert min tynne gutt på 3 år blåst bortGodt å slippe det![]()
Synd :-(Desverre det er tomt![]()
Den har kanskje kommer nå?.Må inn å se på oppdateringa jeg også
Litt roligere her i dag.
Absolutt e de viktigastedet er det aller viktigste![]()
Må inn å se hvordan det ligger an nåLitt spenning må vi jo ha her![]()
Høres ut som en god planHar ej fått tid å se endatenkte skravle litt extra ikveld å så se vart eg ligger
Det har denDen har kanskje kommer nå?.![]()
Hun har sovet hele natta siden hun var 8 uker heldigvis! Men i det siste har hun surra fælt med soving på dagenDe e ikke gott nær de ikkje sover?? E det netter eller dagar hon ikkje sover??