jaja hehe men det er det viktigste daVi pleier å bake pepperkaker og lage pepperkakehusDet er i grunn det hehe
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jaja hehe men det er det viktigste daVi pleier å bake pepperkaker og lage pepperkakehusDet er i grunn det hehe
![]()
her og..var tenkt på trilletur..men for vind til detGuffent vær i dag![]()
her også hihiDet har jeg faktisk aldri lagetmen luciafeiring i bhg på fredag så da får vi nok smake
![]()
hehe ja ikke så lett det nå507 innlegg.. kommer til å slite med 3000Tror ikke jeg skal ha det som mål
![]()
Ja fint.Nei, men vært i kontakt med lege. Skal til HS 23.12 faktisk. For rotavirusvaksine! Noe nye greier.. Kjekt dabortsett fra at det er på lille julaften
men sikkert noe vi trenger fra butikken da uansett.
Skal til 6-ukerskontroll snart hos lege og tar med lille hvis magen ikke er bra.
Flott med liste...Kaster inn en update siden du nevner det
Henger også laaangt bak hvis 3000 skulle vært målet![]()
gjort noe flaut endaVeldig greit det der![]()
Laks med ovnsbakte hvitløkspoteter og agurksalatHva blir det til middag i dag?her blir det gryterett
trenger noe enkelt som storebroren kan hjelpe med vis mini ikke spiller helt på lag
![]()
får han ikke noe til jul da tror du?Fått ryddet i klesskapet til eldste manndet trengtes jammen
Å kjøpt 3 nye bukser til hantrenger nok mere gensre å t-skjortene å men det haster ikke så mye
![]()
Å jeg har fått byttet på alle sengeneå fått vasket sengetøyet
deilig å få gjort litt
![]()
![]()
europris er greit for sliktNå blir det snart en liten tur på europris for å få tak i flere håndsåpe å ett håndkle til å ha på gjeste toalettetå Kansje en krok å henge det på å
Bare en liten lurt først![]()
Klarer ikke 50/dagen engang sånn som lille styrer. Har nesten ikke sovet I dag :/men klarer jeg 100 innlegg til i dag så ligger jeg sånnsett ikke dårlig an. for 100pr dag for å rekke 3000...men mange dager blir jo ingenting...
ikke noe mål, bare en bonus om det går
har han ikkeKlarer ikke 50/dagen engang sånn som lille styrer. Har nesten ikke sovet I dag :/
Og jeg som håpet vi skulle ta en lurnå er det straks på tide å hente mannen
Han har sikkert kost sg masse! (Og spist litt på byen?Så spent på hvordan dagen til Oliver J har vært...han har jo vært i pepperkakebyen![]()
Ja jeg syns detJa alle tiders. hihi.
går det greit i forhold til storebror hos dere?
Nei, tror ikke det var mageknip denne gangen - er fremdeles en del luft som skal ut, men stort sett var han bare våken og selskapssyk.har han ikke? why? magen? urolig? :/
Her har vi vært på shopping og snuppa sover nesten hele tiden så![]()
Tenkte få laget kransekakene i kveld etter Oliver J er lagt.
Han ville visst også bake i ettermiddag etter barnehagen, hadde satt bake mamma bake mamma før levering i barnehagen sa mannen![]()
Men det får bli noe enkelt. krydderkake elr noe sånn![]()
Nesten 2000,-hehe hva brukte du?