Skravletråd

Nei, men vært i kontakt med lege. Skal til HS 23.12 faktisk. For rotavirusvaksine! Noe nye greier.. Kjekt da :) bortsett fra at det er på lille julaften :p men sikkert noe vi trenger fra butikken da uansett.

Skal til 6-ukerskontroll snart hos lege og tar med lille hvis magen ikke er bra.
Ja fint.
Håper dere finner ut av det. Ikke noe kjekt:/

men klarer jeg 100 innlegg til i dag så ligger jeg sånnsett ikke dårlig an. for 100pr dag for å rekke 3000...men mange dager blir jo ingenting...

ikke noe mål, bare en bonus om det går

Snuppa sov gjennom hele handleturen nesten. skulle bare ha pupp engang på ikea og så sovnet hun igjen:P

Fått ryddet i klesskapet til eldste mann :p det trengtes jammen :eek:
Å kjøpt 3 nye bukser til han :) trenger nok mere gensre å t-skjortene å men det haster ikke så mye :) :)

Å jeg har fått byttet på alle sengene :D å fått vasket sengetøyet :D deilig å få gjort litt :D :D
får han ikke noe til jul da tror du?

men klarer jeg 100 innlegg til i dag så ligger jeg sånnsett ikke dårlig an. for 100pr dag for å rekke 3000...men mange dager blir jo ingenting...

ikke noe mål, bare en bonus om det går
Klarer ikke 50/dagen engang sånn som lille styrer. Har nesten ikke sovet I dag :/

Og jeg som håpet vi skulle ta en lur :P nå er det straks på tide å hente mannen

Klarer ikke 50/dagen engang sånn som lille styrer. Har nesten ikke sovet I dag :/

Og jeg som håpet vi skulle ta en lur :p nå er det straks på tide å hente mannen
har han ikke:(? why? magen? urolig? :/

Her har vi vært på shopping og snuppa sover nesten hele tiden så:):P
Tenkte få laget kransekakene i kveld etter Oliver J er lagt.
Han ville visst også bake i ettermiddag etter barnehagen, hadde satt bake mamma bake mamma før levering i barnehagen sa mannen:P
Men det får bli noe enkelt. krydderkake elr noe sånn:P

Så spent på hvordan dagen til Oliver J har vært...han har jo vært i pepperkakebyen:D

har han ikke:(? why? magen? urolig? :/

Her har vi vært på shopping og snuppa sover nesten hele tiden så:):P
Tenkte få laget kransekakene i kveld etter Oliver J er lagt.
Han ville visst også bake i ettermiddag etter barnehagen, hadde satt bake mamma bake mamma før levering i barnehagen sa mannen:P
Men det får bli noe enkelt. krydderkake elr noe sånn:P
Nei, tror ikke det var mageknip denne gangen - er fremdeles en del luft som skal ut, men stort sett var han bare våken og selskapssyk.

Så ikke fått gjort så mye som jeg ønsket...

Og ironien her? Vi skal gå om 10 min - NÅ har han sovnet >< haha

Back
Topp