Er det sånn tørrpakning eller sånn som fersk?Neei. Gjør det enkelt idag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det sånn tørrpakning eller sånn som fersk?Neei. Gjør det enkelt idag![]()
Ja kan du ikkje ha det till middag daDet fikk jeg lyst på nå![]()
Uff, får håpe detDa blir det en tur på butikken og håper den friske luften hjelper på kvalmen
Ah, sånn kjip vakt igjen?Jobbe til kl 20
Du da?
Haha, nei den musikken kan være slitsomJa heldigvis. Var lei av å vente. Ikke den mest spennende musikken heller
Sov godtNei, nå skal jeg ta meg en liten blund og hente meg inn litt etter natten før jeg skal hente minstemor i bhg. Snakkes senere!
Det skjønner jegJa og med mini på farten gjør det ikke lettere
Nei, vi matcher ikke siden jeg har ryddemaniMen man rydder da etter seg når man er borte hos folk???
Jeg vet jo at du er litt mer manisk enn kanskje resten av oss vanlige dødelige, men man roter jo ikke like mye borte som hjemme skulle man tro :-o![]()
Ja ja e ikkje det gott å ha någon somKommer liksom ikke på noe jeg heller. Dette ble bestemt av mamma![]()
Spent på svar!!Jeg har etterlyst tall over gårdsdagens skravling, fint om jeg kan få hjelp til å holde den tråden oppe til Tamara har svart.
Bare her på denne tråden ble det skravlet 2.570 innlegg
Nei då e det ikke illa. Trodde du hade flerHar ca 4 i månedenså ikke sååå ille
![]()
Har ikke sett den.Villmark 2 på skjermen. Har en følelse av at jeg kommee til å angre på detteenda det er mitt på lyse dagen
![]()
Veldig lite faktiskNei vet ingenting du![]()
Det er det svart på for lenge siden 8.212 innlegg var svaretSpent på svar!!![]()
Ja, blir aldri ferdig med perioder.![]()
Greit å få med seg den hjem før jul ja![]()
Godt å være ferdigGrattis. flinka![]()
Lurer ikke jeg. Bare tipserIkke i utgangspunktet, hvorfor lurer du?
God tur!Da blir det en tur på butikken og håper den friske luften hjelper på kvalmen