Skravletråd desember

Ble en ufrivillig skravlepause her, da søstra mi ringte og ville skravle. :p og nå roper dagens oppgaver på meg, så vi får nesten skravles i kveld! Ha en god dag alle!
Skravles ikveld!:)

Nei, rett før jul :) men kjennes langt ut akkurat nå. Her jeg sitter på gulvet langt unna de andre på pauserommet bare for at ingen skal spørre hvordan formen er.. jeg ble kvalm nå (typisk :p) og er sliten og svimmel. .. :/
Føler de siste 4 ukene før 12 uker for meg føles lenge jeg :-/. Plutselig er vi i juli og høygravide og fæle;-).
Off da håper det bare var en kortvarig kvalme og svimmelhet du fikk

Omg, så dere har skravlet mens jeg har vært borte. Har fått levert jentene på skolen og i bhg, og vært hos jordmor på kontroll.

Minste har hostet i hele natt, så egentlig ville jeg ha holdt henne hjemme, men hun skulle absolutt være med I kirken og hilse på presten (han som bestemmer i kirken, haha) og kjøre minibuss, så da ble det sånn. Passet egentlig litt greit siden jeg hadde jordmortime kl 0930. Hadde ikke vært noe særlig å ha henne med på HS heller, med den hostingen og alle babyene der.
Så lenge hun er i farta så går det nok fint i barnehage:) viktig å hilse på han som bestemmer:P

Back
Topp