Ja ikke santNei det ville vært for ille
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja ikke santNei det ville vært for ille
Går en tur tenker jegÅåh, jeg våkner liksom ikke idag :O kaffe funker ikke. Hva gjør man da?:O
Ellers blir det bikinitruse i morgen!Kan være greit å hive på en maskin da ja![]()
Under 100 innlegg så det bør gå fint med tempo herDet klarer du uten problemer
Ja. Tror det. Det er vel en helgDrar dere den 18.des?
Å joda det vet jegNånå. Man vet aldri![]()
Da tar du deg en liten hvil!Ååh, jeg våkner liksom ikke idag :O kaffe funker ikke. Hva gjør man da?:O
Haha ja hadde nok tatt seg utEllers blir det bikinitruse i morgen!![]()
Yes det hadde jegJeg var på 56plass eller noe sånn
Hadde du helt skravlefri mnd?
Om tempo ikveld blir likt igår, og du har skravletid så tror jeg 1100 også går fintDen er jo det..
Mener du jeg har et for lavt mål??
Kanskje 1.100 vil være mer riktig?
På den andre siden, har lyst til å gjøre andre ting enn bare å skravle i dag
Ingen fare for drt herJa. Liker sliker dager og. Men jeg blir fort lat av det
Tror jeg hadde 1610 på siste oppdatering. Så 1800 bør gå veldig greit, dersom jeg får skravla i kveld.Hva har du til nå?![]()
Ja det bør det så absoluttUnder 100 innlegg så det bør gå fint med tempo her
Jeg våknet av klirr-klirr, lille U som leker med vognleken, men ble liggende å halvsove en 20 minutter til.Ha ha stakkars lille u
Har skjedd før det.Haha ja hadde nok tatt seg ut![]()
Klarer ikke. Bor på toppen av byen og det er bare bakker hjem igjen. Er noe dritt med lungene som vi ikke vet enda hva er. Klarer ikke gå ute, særs en bakke, uten at det brenner i lungene og alt snørper seg sammen.Går en tur tenker jeg
Da hadde han det nok helt fintJeg våknet av klirr-klirr, lille U som leker med vognleken, men ble liggende å halvsove en 20 minutter til.
Det hørtes ut som om han koste seg
Men nå våkna frøkna:O så da blir det ingen hvil:ODa tar du deg en liten hvil!![]()
Det klarer du fint!Satser på 1800 i dag jeg