Ha ha stakkars lille uDet gjorde jeg og lille U hadde store problemer med å få meg opp igjen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha ha stakkars lille uDet gjorde jeg og lille U hadde store problemer med å få meg opp igjen![]()
Oh yes. Skulle ønske jeg hadde tid til å skravle hele dagen, men sånn er det dessverre ikke idag! :OJa. Viktig med en god start![]()
Nei. Ikke jeg heller. Men sålenge jeg er på 2000 idag, er jeg fornøyd.Oh yes. Skulle ønske jeg hadde tid til å skravle hele dagen, men sånn er det dessverre ikke idag! :O
Det er jeg sikker påNeida. Tror det skal gå
Jippi, gratulerer så myejeg må bare juble! fått fødeplass på riksen![]()
Gratulerer med detjeg må bare juble! fått fødeplass på riksen![]()
Får se hvor travelt det blir fremover. Blir nok mye farting når vi drar på juleferie. Så får se om jeg klarer det før 18.Det er jeg sikker på
He he det er jeg nok ikkeMen plutselig er du der
Åh, ja,det hørtes skjønt ut! :O det er nok i meste laget for meg, men blir veldig fornøyd hvis jeg klarer 1800.Nei. Ikke jeg heller. Men sålenge jeg er på 2000 idag, er jeg fornøyd.
Nånå. Man vet aldriHe he det er jeg nok ikke
Kan være greit å hive på en maskin da jaNja, ting tar tid. Må vaske klær og, tok på meg den siste rene trusa i dag tidlig.![]()
Det er i grunn helt greitAh. Litt godt da![]()
Hva har du til nå?Åh, ja,det hørtes skjønt ut! :O det er nok i meste laget for meg, men blir veldig fornøyd hvis jeg klarer 1800.![]()
Ja. Liker sliker dager og. Men jeg blir fort lat av detDet er i grunn helt greit
Det klarer du uten problemerNei. Ikke jeg heller. Men sålenge jeg er på 2000 idag, er jeg fornøyd.
Var ikke på listen jeg da
Den er jo det..Dagen er enda ung![]()
Så gøyjeg må bare juble! fått fødeplass på riksen![]()
Drar dere den 18.des?Får se hvor travelt det blir fremover. Blir nok mye farting når vi drar på juleferie. Så får se om jeg klarer det før 18.