Hahaha ja kanskje han bare burde bruke de han harJa jeg åmen han er godt forberedt til flom da
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha ja kanskje han bare burde bruke de han harJa jeg åmen han er godt forberedt til flom da
![]()
![]()
JaHåper det jaVeldig deilig når hun sover så lenge og i egen seng
![]()
Huff så slitsomt. Stakkar lilleLille sov fra 01-09 idag så alle forsov seg, var å hastekle på 2-åringen og løpe ut døra. Jeg sov med ørepropper (samboeren tok lille) så hørte ikke en dritt før jeg ble bråvekket av ham. For noe stress
Lille var våken med magesmerter hele dagen i går så ikke rart hun sov i natt. Kolikk sikkert. Ga minifom i går, prøver idag og en dag til. Fortsatt hard i magen på NANHA1, så spørs om vi ikke må ha fra resept. Skal til legen på 6-ukerskontroll om en uke.
Hehe ikke bare bare neiFått på en vaskSkulle kanskje fått på oppvaskmaskin og.. uhh tiltak
![]()
jaa ammetåka å skylde på hihiHehe ikke så lettå fullt lov nå
![]()
så deilig å være ferdig. hva spiser dere på julaften?Ferdig med alle gavene ja - og julematen er i hus alleredeså nå kan vi ta det med ro frem til jul ^-^
Julebrus er digg, men kan jo ikke drikke - han får så vondt i magen av det :/
Fikk den på, men sofaen ikke alltid så lett å komme ut avHehe ikke bare bare nei![]()
Natten var helt grei denHei hvordan har natten vært?
mannen hadde tatt det her yayyy hihiFått på en vaskSkulle kanskje fått på oppvaskmaskin og.. uhh tiltak
![]()
hehe søt raringHunden sover med ballongen sin i senga![]()
Er det mye igjen?Så deilig å være ferdig med gavene! Jeg er ikke helt ferdig ennå.. Snart![]()
Uff håper dere slipperden burde være gratis
![]()
Den er på blå resept, så,får det vel dekket etterhvert tror jeg (i allefall endel), men må legge ut til å begynne med da :/Uff håper dere slipperden burde være gratis
![]()
Får det, men må betale for det til å begynne med, vet dog ikke hvor mye. Jeg tror det funker sånn i hvertfall, frem til NAV har ordnet med det.Kan du ikke få det på blåresept?
Natten var helt grei denlitt lite søvn siden vi (les han) ikke slo oss til ro før 2. Spiste I 6tiden og han sover fremdeles! Må vel vekke ham for litt mat snart :O
Din da?
Du er heldig som har mannen hjemme så lenge syns jegNå er det ut på handling her snart..bare få meg en lang dusj først...så kan far og datter kose litt hihi
Hørtes veldig godt ut jaferske grove rundstykker til frokost med salami og agurk er ikke feil![]()