Skravletråd

Lille sov fra 01-09 idag så alle forsov seg, var å hastekle på 2-åringen og løpe ut døra. Jeg sov med ørepropper (samboeren tok lille) så hørte ikke en dritt før jeg ble bråvekket av ham. For noe stress :p

Lille var våken med magesmerter hele dagen i går så ikke rart hun sov i natt. Kolikk sikkert. Ga minifom i går, prøver idag og en dag til. Fortsatt hard i magen på NANHA1, så spørs om vi ikke må ha fra resept. Skal til legen på 6-ukerskontroll om en uke.
Huff så slitsomt. Stakkar lille:(

Ferdig med alle gavene ja - og julematen er i hus allerede :D så nå kan vi ta det med ro frem til jul ^-^

Julebrus er digg, men kan jo ikke drikke - han får så vondt i magen av det :/
så deilig å være ferdig. hva spiser dere på julaften?

ååhh neei...kjipt. her reagerer hun ikke på noe så langt. drikker julebrus,cola, spiser kål...dog små mengder etc

Hei hvordan har natten vært?
Natten var helt grei den :) litt lite søvn siden vi (les han) ikke slo oss til ro før 2. Spiste I 6tiden og han sover fremdeles! Må vel vekke ham for litt mat snart :O

Din da?

Nå er det ut på handling her snart..bare få meg en lang dusj først...så kan far og datter kose litt hihi

Natten var helt grei den :) litt lite søvn siden vi (les han) ikke slo oss til ro før 2. Spiste I 6tiden og han sover fremdeles! Må vel vekke ham for litt mat snart :O

Din da?

Høres ut som han sov godt når han først sovnet da :)
Jo hun sov veldig godt heldigvis :) 7 t i strekk uten å spise.. Blir alltid litt usikker på om jeg bør vekke eller ikke.. Men hun spiser jo hele tiden på dagen og legger godt på seg så tenker hun kan regulere det litt selv

ferske grove rundstykker til frokost med salami og agurk er ikke feil:D

Nå er det ut på handling her snart..bare få meg en lang dusj først...så kan far og datter kose litt hihi
Du er heldig som har mannen hjemme så lenge syns jeg :) Skulle gjerne hatt min hjemme lenger :P

Back
Topp