Skravletråd

Måtte vekke mini nå :p få by bleie å litt mat før vi skal til ett senter å få tak i bukser til han som har vokst sånn :/

Som dere skravler da! :p

Her går dagene i ett. Lillemann er en grei gutt, så får gjort litt om dagene heldigvis. Men helgene er en liten tornado med de to andre hjemme! :)

I dag får vi naboene over på middag, så håper på å få ryddet litt. Mannen har begynt i turnusjobb, så har fri i tre dager nå. Håper på å få gjort huset litt julete med han hjemme :)
Her skravles det mellom slagene vett hihi.
Kjekt man får gjort litt ja...
Merker det samme i helgene selv hehe
Hva jobber din mann med nå da?

I går sovna snuppa i fanget mitt i 8-tiden. Sover litt urolig i starten så hekta henne på noen ganger da roer hun seg med en gang :P Men sovna skikkelig rundt 10, la henne i egen seng rundt halv 11 og der sov hun til kvart over 5! 7 timer det uten mat.. Deilig! Men samtidig blir jeg redd for melkeproduksjonen! Men så spiser hun jo hele dagen så vil kanskje ikke tro det er noen fare... Håper jeg :)

I går sovna snuppa i fanget mitt i 8-tiden. Sover litt urolig i starten så hekta henne på noen ganger da roer hun seg med en gang :P Men sovna skikkelig rundt 10, la henne i egen seng rundt halv 11 og der sov hun til kvart over 5! 7 timer det uten mat.. Deilig! Men samtidig blir jeg redd for melkeproduksjonen! Men så spiser hun jo hele dagen så vil kanskje ikke tro det er noen fare... Håper jeg :)
Det går nok så fint så :)

hehe slitsomt ja...men dere fikk iallefall gjort en del da...fått ferdig gavene nå da?

og digg med julebrus:happy:
Ferdig med alle gavene ja - og julematen er i hus allerede :D så nå kan vi ta det med ro frem til jul ^-^

Julebrus er digg, men kan jo ikke drikke - han får så vondt i magen av det :/

Ferdig med alle gavene ja - og julematen er i hus allerede :D så nå kan vi ta det med ro frem til jul ^-^

Julebrus er digg, men kan jo ikke drikke - han får så vondt i magen av det :/

Så deilig å være ferdig med gavene! Jeg er ikke helt ferdig ennå.. Snart :)

Back
Topp