herregud dumme meg...tenkte feil innlegg jeg nå...med at mamma skulle betale for halve dåpskjolen...surrrehue meg heheJasom fikk nisselue å mikrofon
![]()
ja hihi var fornøyd han
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
herregud dumme meg...tenkte feil innlegg jeg nå...med at mamma skulle betale for halve dåpskjolen...surrrehue meg heheJasom fikk nisselue å mikrofon
![]()
God morgenHei og god morgen![]()
Noen planer i dag da?God morgen![]()
Kan du ikke få det på blåresept?Ja, jeg er dog fortsatt forvirra etter bråvekkingenfår håpe det, ja, men det blir dyrt rett før jul hvis vi må ha spesialmelk.
Her skravles det mellom slagene vett hihi.Som dere skravler da!
Her går dagene i ett. Lillemann er en grei gutt, så får gjort litt om dagene heldigvis. Men helgene er en liten tornado med de to andre hjemme!
I dag får vi naboene over på middag, så håper på å få ryddet litt. Mannen har begynt i turnusjobb, så har fri i tre dager nå. Håper på å få gjort huset litt julete med han hjemme![]()
I dag blir det litt shopping ellers ikke noe serligNoen planer i dag da?![]()
God morgenHei og god morgen![]()
Hehe ikke så lettherregud dumme meg...tenkte feil innlegg jeg nå...med at mamma skulle betale for halve dåpskjolen...surrrehue meg hehe
ja hihi var fornøyd han
I dag blir det litt shopping ellers ikke noe serligdu da?
![]()
AbsoluttHehe de er herlige![]()
Hei hvordan har natten vært?God morgen![]()
Det går nok så fint såI går sovna snuppa i fanget mitt i 8-tiden. Sover litt urolig i starten så hekta henne på noen ganger da roer hun seg med en gangMen sovna skikkelig rundt 10, la henne i egen seng rundt halv 11 og der sov hun til kvart over 5! 7 timer det uten mat.. Deilig! Men samtidig blir jeg redd for melkeproduksjonen! Men så spiser hun jo hele dagen så vil kanskje ikke tro det er noen fare... Håper jeg
![]()
HeheMåtte vekke mini nåfå by bleie å litt mat før vi skal til ett senter å få tak i bukser til han som har vokst sånn :/
Hehe jaAbsolutt![]()
Men av og til synes jeg det er et under at de overlever spedbarnsperioden![]()
Ferdig med alle gavene ja - og julematen er i hus alleredehehe slitsomt ja...men dere fikk iallefall gjort en del da...fått ferdig gavene nå da?
og digg med julebrus![]()
Det går nok så fint så![]()
Ja jeg åHeheHer soves det også
Håper du finner bukser da
![]()
Ferdig med alle gavene ja - og julematen er i hus alleredeså nå kan vi ta det med ro frem til jul ^-^
Julebrus er digg, men kan jo ikke drikke - han får så vondt i magen av det :/