Ja, da fortjener jeg ikke pallplass heller altså!Det blir du pent nødt til!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, da fortjener jeg ikke pallplass heller altså!Det blir du pent nødt til!![]()
Jupp. Der hadde jeg noen av de første bildene av L. Så glad jeg tok back upOjsann! Ja, der kan en se... Backup er ganske viktig![]()
Det er skremmende santTihi ja, fort gjort å glemme i hverdagen.![]()
Skal du være våken litt til, eller nærmer det seg natta?Ferdig nå![]()
Åååh. Det har skjedd med meg og. Mista absolutt alt. Og den kræsja så totalt at selve harddisken ikke var mulig å gjenoppretteDen følelsen fikk jeg og engang. Dum som jeg var, overså jeg den. Vipps så mistet jeg 3000 bilder.gjør ikke den tabben igjen!
Jupp. Der hadde jeg noen av de første bildene av L. Så glad jeg tok back up![]()
JaJa, det var flaks! Fysj så trist å miste sånt![]()
Hehe. Men jeg måtte. Skal til frisøren imorgen. Så ville ikke komme med krøller og masse gammel hårspray i det![]()
Ja. Selv om jeg gleder meg til de vasker det. Synes det er så deilig å ligge i de massasjestolene mens man får hodebunnsmassasje ogHaha, nei da kan det være greit å ha det litt renere![]()
Jaderfor har og skal jeg og fremkalle endel bilder av oss og henne. Gøy å ha bilder fysisk og se på
![]()
Ja. Selv om jeg gleder meg til de vasker det. Synes det er så deilig å ligge i de massasjestolene mens man får hodebunnsmassasje og![]()
Ser at jeg må få fremkalt flere. Har en fotobok. Skal lage en til nåJa! Det har jeg og gjorter kkekt å ha i album
Har laga to fotobøker og allerede![]()
Er så utrolig kjipt!! Man kan virkelig ikke stole på elektronikk.Åååh. Det har skjedd med meg og. Mista absolutt alt. Og den kræsja så totalt at selve harddisken ikke var mulig å gjenopprette![]()
og får meg 2 timer i frisørstolen heeelt fri. Gubben er hjemme med jenta. Skal klippe og farge. Åh, som jeg gleder megDet er jo det![]()
Ser at jeg må få fremkalt flere. Har en fotobok. Skal lage en til nå![]()
Mm. Skulle vært flinkere til ha litt kjærestetid jevnlig.Det er skremmende sant![]()
Nei. Derfor fremkaller jeg og bilder jeg virkelig vil ta vare på. Og skal ha en harddisk liggende hos mamma og de med bilder og sånt og. I tilfelle noe skjerEr så utrolig kjipt!! Man kan virkelig ikke stole på elektronikk.
JaaDet er så koselig å se iåsså er de lette å ta med seg når man skal på besøk og skryte
haha
og får meg 2 timer i frisørstolen heeelt fri. Gubben er hjemme med jenta. Skal klippe og farge. Åh, som jeg gleder meg![]()
Ja de skjer ikkje her heller .Ja, skjer for sjeldent dessverre!