Haha, jasså duuu!!Fra 9. til 6.plass her
Forbi Ronja også![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, jasså duuu!!Fra 9. til 6.plass her
Forbi Ronja også![]()
Fint du kan lage litt forskjellige mønster iallefall, nå som du får butikken din.Jaa. Så altfor mye :O
Japp av og till å hjelper det å legga seg ned å slappa av bara før seg selv i stillhetSå bra og høre![]()
Haha! Ja, jeg burde jo egentlig nyte det så lenge det varer.Var det damen du har litt mer unnskyldning enn meg. Jeg er ikke gravid lengre
![]()
Kan ikke holde deg borte herfraTydeligvis feil dag å ha skravlepause på! Dere har jo skravla meg ned fra pallen! :O
Her må man tydeligvis vøre på hugget ser jeg!![]()
Ånei, har du svangerskapshodepine? Eller høyt blodtrykk kanskje? Så grusomt!Har haft sånn hodepine . Har det ofta eg nå i svangerskapet.
Idag har vel vært en bra dag?Lurer på hvor mye det har blitt skravlet på hele BV i dag, jeg![]()
Ohh heter det ikkje svigermonsterGjett?!
Mine kjære svigers...
Sov godtNei, nå er jeg på overtid her. Natta.
Ja, tenker når man først har lært det, så glemmer man det ikke med det første! Nei, skal jammen meg finne den frem når jeg er ferdig med jula og kan rote litt igjen.Man kan ikke vite det når man ikke har lært detjeg nileste bruksanvisningen sikkert de 10 første gangene hvordan jeg skulle tre. Nå gjør jeg det på 4 sekunder
har nålitreder og så å tre nåla e kjempeenkelt
![]()
Godt jobbetHolder 1 plassen![]()
Nei, har lært nå, håper jeg!Kan ikke holde deg borte herfra![]()
Ikkje høyr bt i iallfall den var 100/85 idag . Men svangeskapshodepine sikkertÅnei, har du svangerskapshodepine? Eller høyt blodtrykk kanskje? Så grusomt!
Håper det gir seg. Slitsomt nok å være gravid om man ikke skal ha hodepine i tillegg.Ikkje høyr bt i iallfall den var 100/85 idag . Men svangeskapshodepine sikkert
Jeg også, men vaskemaskin er ikke ferdigFy fader nå er jeg trøtt
Får holde ut litt til!Jeg også, men vaskemaskin er ikke ferdig![]()
Hihi. Du skulle bare visst alle de mønstrene og fargene som er på vei i postenFint du kan lage litt forskjellige mønster iallefall, nå som du får butikken din.![]()
Jepp. Sone helt utJapp av og till å hjelper det å legga seg ned å slappa av bara før seg selv i stillhet
Ha en fin nattMen nå er det natta fra meg. Gubbis kom og la seg her så jeg får legge fra meg mobilen å sove så jeg er uthvilt til jobbskravles I morgen kveld
![]()
Hvor bestiller du fra?Hihi. Du skulle bare visst alle de mønstrene og fargene som er på vei i posten![]()