Skravletråd desember

Du, det aner jeg ikke! Tror ikke det er en fancy en, er en veldig enkel en uten for mange duppeditter på. Var en bestemor til mannen kjøpte rett før hun døde, da den gamle singeren tok kvelden og hun trengte en enkel en til å sy ødelagte glidelåser og slikt. Skal se i morgen. Den står på boden. Men kan tenke meg at de enkle er lettere å lære for en total nybegynner?
Min er en Husqvarna maskin. Ikke superavansert,men er en god og basic maskin. Trenger ikke all verden med sømmer. Jeg har til nå brukt 3 av sømmene. Og 2 av de aktivt. Resten er mest pynt for meg :p sikksakk, kasteover og rett frem er de viktigste. Bare få sjekka hva slags merke og type det er. Skal alltids klare å finne ut hvordan den træs ;) og ja. Jo mer basic den er, jo lettere er det nok å skjønne helt standard sying :)

Hei damer! Blitt lite skravling på meg idag gitt. Vært på bohus og sett på nytt juletre, kjøpt litt julegaver og så vært ute og spist osv. Merkes godt i bekkenet!
Høres koselig ut da:D sett bortifra bekkenet...

Min er en Husqvarna maskin. Ikke superavansert,men er en god og basic maskin. Trenger ikke all verden med sømmer. Jeg har til nå brukt 3 av sømmene. Og 2 av de aktivt. Resten er mest pynt for meg :p sikksakk, kasteover og rett frem er de viktigste. Bare få sjekka hva slags merke og type det er. Skal alltids klare å finne ut hvordan den træs ;) og ja. Jo mer basic den er, jo lettere er det nok å skjønne helt standard sying :)
Ja, det må da finnes en god video på YouTube eller noe. Skremmende at jeg ikke vet hvordan man trer engang. :p

Høres koselig ut da:D sett bortifra bekkenet...
Ja, koselig dag, er så fint med julepynta handlegater! Og fint å være med sambo og, selv om shopping ikke akkurat er hans (eller min) favorittsyssel. :p

Ja, det må da finnes en god video på YouTube eller noe. Skremmende at jeg ikke vet hvordan man trer engang. :p
Man kan ikke vite det når man ikke har lært det ;) jeg nileste bruksanvisningen sikkert de 10 første gangene hvordan jeg skulle tre. Nå gjør jeg det på 4 sekunder :p har nålitreder og så å tre nåla e kjempeenkelt :)

Back
Topp