Ja, det var det da! Er jo så mye forskjellig, både i stoffer og former og farger.Har skrevet opp de du nevnte før. Så si ifra når du kommer på flere. Må bare finne ut hvordan ting skal lages og se ut.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det var det da! Er jo så mye forskjellig, både i stoffer og former og farger.Har skrevet opp de du nevnte før. Så si ifra når du kommer på flere. Må bare finne ut hvordan ting skal lages og se ut.![]()
God kveldGod kveld
Her har skravla gått i dag ser jeg![]()
Magen vokser raskt nok som det er, om jeg ikke skal hjelpe til med snop hver kveld.Ikke sant. Hahaha![]()
Hva tror du jeg varI alle dager. Hadde blitt forbanna jeg om jeg kom hjem til sånt :O
Har du vært med på skravlegildet du og?God kveld
Mange med munndiare her i kveld![]()
Min er en Husqvarna maskin. Ikke superavansert,men er en god og basic maskin. Trenger ikke all verden med sømmer. Jeg har til nå brukt 3 av sømmene. Og 2 av de aktivt. Resten er mest pynt for megDu, det aner jeg ikke! Tror ikke det er en fancy en, er en veldig enkel en uten for mange duppeditter på. Var en bestemor til mannen kjøpte rett før hun døde, da den gamle singeren tok kvelden og hun trengte en enkel en til å sy ødelagte glidelåser og slikt. Skal se i morgen. Den står på boden. Men kan tenke meg at de enkle er lettere å lære for en total nybegynner?
Høres koselig ut daHei damer! Blitt lite skravling på meg idag gitt. Vært på bohus og sett på nytt juletre, kjøpt litt julegaver og så vært ute og spist osv. Merkes godt i bekkenet!
Jaa. Så altfor mye :OJa, det var det da! Er jo så mye forskjellig, både i stoffer og former og farger.![]()
Mmm men det e bedre nåUff. Hodet?
Er det du som må rydde opp alt ?Hva tror du jeg var
Mye ekstra arbeid på meg hver gang de har vært her!! Grrr....
Sov godtNei nå får jeg komme meg i seng
Var det daMagen vokser raskt nok som det er, om jeg ikke skal hjelpe til med snop hver kveld.![]()
Har haft sånn hodepine . Har det ofta eg nå i svangerskapet.Uff, hsr du ikke vært i form idag?
Så bra og høreMmm men det e bedre nå![]()
Ja, det må da finnes en god video på YouTube eller noe. Skremmende at jeg ikke vet hvordan man trer engang.Min er en Husqvarna maskin. Ikke superavansert,men er en god og basic maskin. Trenger ikke all verden med sømmer. Jeg har til nå brukt 3 av sømmene. Og 2 av de aktivt. Resten er mest pynt for megsikksakk, kasteover og rett frem er de viktigste. Bare få sjekka hva slags merke og type det er. Skal alltids klare å finne ut hvordan den træs
og ja. Jo mer basic den er, jo lettere er det nok å skjønne helt standard sying
![]()
Grattis med pallplassHurra 3.plass på meg
Har du satt inn skravlegiret??Oppdatert
Forskjellen mellom meg og plassen over var 144 på forrige oppdatering, den er 20 nå
Fy som jeg har skravlet de 4 siste timene![]()
Ja, koselig dag, er så fint med julepynta handlegater! Og fint å være med sambo og, selv om shopping ikke akkurat er hans (eller min) favorittsyssel.Høres koselig ut dasett bortifra bekkenet...
Man kan ikke vite det når man ikke har lært detJa, det må da finnes en god video på YouTube eller noe. Skremmende at jeg ikke vet hvordan man trer engang.![]()