Tar imot forslagJeg og! Veldig spent på hva du har på lur!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tar imot forslagJeg og! Veldig spent på hva du har på lur!
Sover enda. Deilig å ha noen kvelder bare oss voksneGodt å høre![]()
Har arva en symaskin selv, men aner ikke hvordan jeg trer den eller noe. Men har så lyst til å lære meg å sy klær!blir så gira når jeg får lyst å lære nye ting. Så prøvde bare. og det gikk
![]()
Uff, hsr du ikke vært i form idag?Eg har ikke fått så mangen inlegg har bara var helt vond i hela dag.
HahaVeldig fristende. Selv han sjenerte naboen har tenkt samme tanke.![]()
Nei, må holde hendene opptatte, hvis ikke går jeg bare og småspiser.Jeg oog. Klarer aldri se tv eller film uten å enten skravle eller strikke![]()
Håper du får en fin nattNei tror jeg må kaste inn håndkleet altså ! Natta![]()
Ja. Jeg er over halvveisJepp. Deilig å være halvveis i innleggene så tidlig i mnd altså! Det hadde jeg ikke trodd.![]()
Jepp,det kommer nok flere og! Må bare se hva jeg føler jeg mangler etterhvert!Tar imot forslag:
Gjett?!Hvem er det du har hatt på besøk som ikke tar hensyn til at de er på besøk?
Sove godt!Nei tror jeg må kaste inn håndkleet altså ! Natta![]()
Hoho, fort gjortJaaa. Spiste meg kjapt kvalm. Haha p
Det er det neste jeg vil lære megHar arva en symaskin selv, men aner ikke hvordan jeg trer den eller noe. Men har så lyst til å lære meg å sy klær!
NattaMen nå er det natta fra meg. Gubbis kom og la seg her så jeg får legge fra meg mobilen å sove så jeg er uthvilt til jobbskravles I morgen kveld
![]()
Hihi...det er de garantertAbsolutt, tenker de er glad når vi skal betale ogsåhaha
Har skrevet opp de du nevnte før. Så si ifra når du kommer på flere. Må bare finne ut hvordan ting skal lages og se ut.Jepp,det kommer nok flere og! Må bare se hva jeg føler jeg mangler etterhvert!![]()
Ikke sant. HahahaNei, må holde hendene opptatte, hvis ikke går jeg bare og småspiser.![]()
Høres veldig kjekt utVeldig praktisk
Madrassen som er i den når den er liten kan puttes i en "form slik at den også passer når den er ute i full størrelse
Du, det aner jeg ikke! Tror ikke det er en fancy en, er en veldig enkel en uten for mange duppeditter på. Var en bestemor til mannen kjøpte rett før hun døde, da den gamle singeren tok kvelden og hun trengte en enkel en til å sy ødelagte glidelåser og slikt. Skal se i morgen. Den står på boden. Men kan tenke meg at de enkle er lettere å lære for en total nybegynner?Det er det neste jeg vil lære megspesielt å sy ullklær
sånn ullbody og ullbukse i merinoull til snuppa. Det er sykt dyrt og kjøpe :O
Hvilken symaskin har du? Merke?
Huff, slitsomt med slike folk som ikke eier respekt for andre!!Nei
En ting er kjøleskapet, men tenk å la hunden fly rundt og blø uten å tørke oppæsj.. kjipt når det er sånn at det koster mer enn det smaker å ha barnevakt..
Eks svigerforeldrene var litt i den kategorien.. De røyker rullings inne på "kontoret", og tror at røyken ikke siver ut. ALT stinket død og fordervelse etter å ha vært på besøk der. Inkludert håret til ungene.. måtte vaske alt av klær og utstyr etter å ha vært der, for jeg nekter å la ungene mine gå rundt og stinke røyk. Da eksen tok opp med dem om de kunne røyke ute når ungene var der (de ble alltid forkjølet hver gang de hadde vært der også..), så ble de dritsure og gjorde nesten eksen arveløsIkke det at det var noe arv å hente der ;p