Pratet om at Kengu hadde mistet kontrollenDu må ikke ligge så langt bak, nå huser jeg ikke hva det der var snakk om
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pratet om at Kengu hadde mistet kontrollenDu må ikke ligge så langt bak, nå huser jeg ikke hva det der var snakk om
Håndball er gøyHåndball![]()
Hihi. Supert detDerfor vi er her![]()
HahaFin kombinasjonDel gjerne hemmeligheten med oss andre på hvordan man får ryddet hus fra sofaen. Hihi.
Likerrr! HihiJeg er klar jeg!![]()
Skjønte detHa ha ja for lenge siden
Vel.. liker å prøve meg på nye ting.Du lærer fort!
Nå ble jeg imponert!
Ååh...så koselig daVar forresten en liten tur innom jobben før i dag.
En kollega hadde en postitlapp blokk på pulten sin ,ed talle på.
Han talte ned arbeidsdager til jeg kom tilbake på jobb![]()
Hihi. Sånn at det går å skravle litt ogFår håpe den blir sånn passe spennende da.![]()
Eg har ikke fått så mangen inlegg har bara var helt vond i hela dag.Er blitt endel nå ikveld. Har vært på farta hele dagen
Koselig å se degTitter innom før jeg tar kvelden![]()
Sov godt snuppa ♡ Og håper formen holder seg på jobb. SnakkesMen nå er det natta fra meg. Gubbis kom og la seg her så jeg får legge fra meg mobilen å sove så jeg er uthvilt til jobbskravles I morgen kveld
![]()
Jeg skal klare å multitaske!Jeg ooogklar for skravling under kampen?
Bra tempoDet gikk greit unna i dag
Uff. Hodet?Eg har ikke fått så mangen inlegg har bara var helt vond i hela dag.
Jeg og! Veldig spent på hva du har på lur!Likerrr! Hihi![]()
Jeg oog. Klarer aldri se tv eller film uten å enten skravle eller strikkeJeg skal klare å multitaske!![]()
Godt å høreJa. Hun måtte visst bare skravle litt og ha litt smokkelek med mammaen så sovnet hun igjen![]()
Jepp. Deilig å være halvveis i innleggene så tidlig i mnd altså! Det hadde jeg ikke trodd.Hihi. Sånn at det går å skravle litt og![]()