Det går fort ja. Skal mannen ha permisjon etter jul da?Er hjemme ut året, så ikke så lenge igjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det går fort ja. Skal mannen ha permisjon etter jul da?Er hjemme ut året, så ikke så lenge igjen
Over gjerde og under fugle gjerdet." obs, den stakk visst av"![]()
Mannen har gitt opp hanSkjønner du er sinna, ja..
Og mannen sier ikke noe til dem?
Jepp. Alt smaker så mye bedre den 24 da sier hanAaah. For å begrense seg litt?![]()
Mm-gulp?
Husker minstemor hadde sist laksegryte til middag en gang da pappaen drev og herjet med henne over hodet.. mm... og han hater fisk![]()
Jeg er rådgiver innen offentlige anskaffelserNeimen så koselig dahva var det du jobben innenfor?
![]()
Kanskje hun er et annet sted å skravlerNei, ikke jeg heller
Veldig fristende. Selv han sjenerte naboen har tenkt samme tanke.Hahaer nok fristende vil jeg tro
![]()
Haha. En gang må være den første![]()
Å så stiligSengesett til frøkna![]()
Kan du fatte hva jeg tenkte på?!Åh, herregud.. og disse folkene ofret du skravletid for?!![]()
Jeg og. Men ikke til stresset det er p være hos svigers til tiderGleder meg sånn til det
JaHeiheiHar du det bra da?
![]()
Neida, lenge til helgen. God tid til å glemme at du har spist i dagMen nå må jeg droppe sjokolade i helga. Samvittigheten tåler det ikke![]()
He he ja det vil jeg troHoho, neimen dusjen etterpå var ganske grei
![]()
Vi får nok se dtRegner med det filmes![]()
Herlige folk daJa, men de var like blid![]()
Tar den mye plass?