Mhm var det altsåDårlig start av Norge..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mhm var det altsåDårlig start av Norge..
Såpas jaGruer meg til å skure ovnen før jul. Tror jeg må overlate det til herr ikke bruke bakepapir![]()
Ett oppheng som jeg har kjøpt ekstra.Hun snakket jo nettopp om å skru opp (en) på hytta![]()
JaBra dere kan bytte på å springe![]()
Det har jeg faktisk ikke tenkt på at går an.. bytte til mindre str. Man bytter jo som oftest motsatt veiOkei. Mulig det stemmer ja. Her har vi både besteforeldre og tanter/onkler som handler en del
I tillegg oldeforeldre som strikker
Jeg har handlet litt ullklær selv, men ellers tror jeg vi klarer oss godt. Babyklærne blir jo ikke akkurat slitt heller. Hvis det blir alt for lite, må dere heller bytte noen gaver i mindre størrelser da![]()
Håper det tar seg opp i forsvarYes det er det. Spennende
Godt noe hjelperMiniform er min bestevennhjalp med en gang. Da kommer luften ut
![]()
Heia heiaKlart jeg skal
Ja,faktiskJeg burde nesten fått premie for å få dere til å skravle mye![]()
Phuu.. 2 timer i baking.. kan ikke huske sist gang jeg baka noe som helst. Men de så så gooode utKanskje 2 timer![]()
Lagde deigen mens baby J sov![]()
Jeg ser detDårlig start synes jeg
Til et lag som blir veldig fornøyd om de scorer 10 mål så. Satser på at det bare var litt nerver i starten.Mhm var det altså
Det er jo umnagjort på en heftig kveld detMangler bare 140 nå, så kanskje det blir for lett![]()
Ja den taktikken tar jeg på julaftenJasså. Hahaha eg får mye positivt angående naten eg lagar men rett å slett eg orkar ej på nyttårsaften . Er 24 uker å tenker att eg kan njuta det litt å slappa av så kan mina 2 søstrer hålla på køkket
Ser den nååYess! Gleder meg.![]()
Det er koselig, kanskje når tuppa blir litt eldreHer ser vi litt amalies jul også![]()
Hvor mange har du nå?Kanskje jeg kommer over 900 allerede i dag jo![]()
![]()
De går nok litt tom etter hvertTil et lag som blir veldig fornøyd om de scorer 10 mål så. Satser på at det bare var litt nerver i starten.
Hva i alle dager. Neste oppdatering daTror ikke jeg har det faktisk
Og det er ganske bra med liv her i kveldDet er jo umnagjort på en heftig kveld det![]()