Heia Norge!!Hurra![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heia Norge!!Hurra![]()
Er det ferdig til kampen begynner?Ser masterchef USA jeg
Ja er vel det jeg også harDet gjør jeg også.
Liten rettelse, jeg har den på i bakgrunnen mens jeg skravler
Ja, om 10 år tenker jegGår nok over tenker jeg![]()
Det var ferdig nåEr det ferdig til kampen begynner?
Du får gjøre detTakk, får vel bytte over etterhvert
Okei. Ferdig her også, så nå blir det tv 2Det var ferdig nå
Det er vel både og der ogsåJeg klarer ikke han fyren der
O ja. Her har ett gitt min syster i uppgave å laga det på nyttårJeg fikk oppgaven å lage den på nyttårsaften også![]()
Jeg kan godt være her sammen med alle dere andre jeg.Jo,du og Musemor skulle vært alene her inne![]()
Tror denne babyen blir større enn storesøstrene, så er spent på om han går rett inn i 56. Brukte faktisk 44/50 til de to andre.Jeg tror vi har alt for mye. Har spart på alt etter storesøster. Har så langt vasket bare 50 og 56. Det fyller jo en hel kommode. Sist brukte vi 50 veldig lenge, men denne gangen er jeg usikker på om vi får brukt det. Lillesøster ligger an til å bli en del større.
Dere får jo sikkert en del gaver når babyen blir født også da. Pleier å være sånn![]()
Må se litt på det ogsåJeg også![]()
Skall du se?Snart håndballkamp![]()
Jeg syns det er stas for at jeg er så dårlig på å lage matO ja. Her har ett gitt min syster i uppgave å laga det på nyttår
Det syns jeg ogsåDet ville vært litt kjedelig
Hoppas det god bedring till hanKengubarnet er lagt, håper han får sove
Da kunne dere ha slåss om sengenDet ville vært litt kjedelig
HeheJeg kan godt være her sammen med alle dere andre jeg.
Jeg har bestemt meg for at den vesken er min så da blir den det .P
Ja de kan eg førstå, viktigt å ha en bra stekeovnLurer på om ikke vi må ha kalkun på nyttårsaften.. eneste problemet er den hersens stekeovnen her vi bor nå. Den er helt håpløs.. Gleder meg til å flytte inn i eget hus med ny stekeovn.