Skravletråd desember

Men jeg henger vel egentlig ikke flere gode grunner til å skravle så mye da:eek: :p
Nå går du litt i surr her vennen min..
Den er VUGGEN du henger opp.
For å få den må du SKRAVLE
:P :P :P

Tror denne babyen blir større enn storesøstrene, så er spent på om han går rett inn i 56. Brukte faktisk 44/50 til de to andre.

Min erfaring er at gavene daler i takt med antall barn :p men nå er det jo første barnet på mannens side da, så vi får se.. men tipper det kommer mest gaver i 62 og 68 i såfall, siden pappaen har proklamert at vi har sååå mye klær. To strømpebukser i str 56 liksom.. fire bodyer eller noe :p Fyller ikke akkurat en kommode det gitt.
Okei. Mulig det stemmer ja. Her har vi både besteforeldre og tanter/onkler som handler en del :)
I tillegg oldeforeldre som strikker :)
Jeg har handlet litt ullklær selv, men ellers tror jeg vi klarer oss godt. Babyklærne blir jo ikke akkurat slitt heller. Hvis det blir alt for lite, må dere heller bytte noen gaver i mindre størrelser da:)

Jeg syns det er stas for at jeg er så dårlig på å lage mat :p
Jasså. Hahaha eg får mye positivt angående naten eg lagar men rett å slett eg orkar ej på nyttårsaften . Er 24 uker å tenker att eg kan njuta det litt å slappa av så kan mina 2 søstrer hålla på køkket

Dårlig start av Norge..

Back
Topp