Nå går du litt i surr her vennen min..Men jeg henger vel egentlig ikke flere gode grunner til å skravle så mye da![]()
![]()
Den er VUGGEN du henger opp.
For å få den må du SKRAVLE
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå går du litt i surr her vennen min..Men jeg henger vel egentlig ikke flere gode grunner til å skravle så mye da![]()
![]()
Åja , eneste julekalenderen jeg ser i årMå se litt på det også![]()
Har skiftet over nåOkei. Ferdig her også, så nå blir det tv 2![]()
Gruer meg til å skure ovnen før jul. Tror jeg må overlate det til herr ikke bruke bakepapirJa de kan eg førstå, viktigt å ha en bra stekeovn
Ja, men hun er på gli nå og daKan vel ta sin tid ja![]()
![]()
Hun trenger ikke denDa kunne dere ha slåss om sengen![]()
Det er ferdig nåEr det ferdig til kampen begynner?
Okei. Mulig det stemmer ja. Her har vi både besteforeldre og tanter/onkler som handler en delTror denne babyen blir større enn storesøstrene, så er spent på om han går rett inn i 56. Brukte faktisk 44/50 til de to andre.
Min erfaring er at gavene daler i takt med antall barnmen nå er det jo første barnet på mannens side da, så vi får se.. men tipper det kommer mest gaver i 62 og 68 i såfall, siden pappaen har proklamert at vi har sååå mye klær. To strømpebukser i str 56 liksom.. fire bodyer eller noe
Fyller ikke akkurat en kommode det gitt.
Klart jeg skalSkall du se?
Hun snakket jo nettopp om å skru opp (en) på hyttaHun trenger ikke den
Jeg burde nesten fått premie for å få dere til å skravle myeHehedu fikk jo meg til å få lyst på vuggen, så Okei da
![]()
Trodde virkelig jeg skrev trenger der, men ser jo nå at jeg ikke gjorde detNå går du litt i surr her vennen min..
Den er VUGGEN du henger opp.
For å få den må du SKRAVLE
![]()
![]()
![]()
Hun har enHun snakket jo nettopp om å skru opp (en) på hytta![]()
Her ser vi litt amalies jul ogsåÅja , eneste julekalenderen jeg ser i år![]()
Jasså. Hahaha eg får mye positivt angående naten eg lagar men rett å slett eg orkar ej på nyttårsaften . Er 24 uker å tenker att eg kan njuta det litt å slappa av så kan mina 2 søstrer hålla på køkketJeg syns det er stas for at jeg er så dårlig på å lage mat![]()
Yes det er det. SpennendeSå bra
Det er i gang![]()
Det er braJa, men hun er på gli nå og da![]()