Skravletråd

Det er bra :) her har hun sovet mye i dag, håper hun sover til natten likevel! Sist hun sov så mye på dagen ble det litt krøll :o men kan vel ikke akkurat holde henne våken heller når hun er så liten..
Hun her og har sovet mye i dag! To ganger har hun sovnet mens hun rapet, så jeg har ikke fått skifta bleie engang:o nå fikk hun nettopp og ligger å sover på meg:P burde fått bleie og pysj men:P
Åå huff da, håper ikke det blir krøll med natta da. Tror der går fint her.

Stemmer det - leste en artikkel om de forskjellige familiene etter at de sendte I reprise; viser seg at det paret gikk fra hverandre ikke så lenge etter..
Åå så trist da. Var et par til som gikk fra hverandre. De ble gravide selv like etter de hadde starta prosessen tror jeg, så de fikk tvillinger.

Mini sovna igjen rett etter flaska. Samme gjorde hun i sta så det ble mange timer med samme bleie:P burde egentlig skifta igjen nå, for natta skifter jeg stort sett ikke. Hmm. Satse på hun våkner av seg selv snart:p

Mini sovna igjen rett etter flaska. Samme gjorde hun i sta så det ble mange timer med samme bleie:p burde egentlig skifta igjen nå, for natta skifter jeg stort sett ikke. Hmm. Satse på hun våkner av seg selv snart:p
vært soving stortsett i hele dag her...hehe..

vært soving stortsett i hele dag her...hehe..
Hehe. Men hun her pleier å være litt våken imellom mat nå:p helt slått ut av mer mat i flaskene tror jeg. Hihi. Må visst passe på, lå på brystet og plutselig heiv hun seg bakover nå:P godt jeg hadde en arm til å ta i mot. Hehe:)
Hvordan går det med dere?:)

Hehe. Men hun her pleier å være litt våken imellom mat nå:p helt slått ut av mer mat i flaskene tror jeg. Hihi. Må visst passe på, lå på brystet og plutselig heiv hun seg bakover nå:p godt jeg hadde en arm til å ta i mot. Hehe:)
Hvordan går det med dere?:)
Da må det passes på ja;)

Bare bra:D 5 dager i dag og vi har vært på kontroll:) Og første shoppingtur i dag var hun med på:P

Hun her og har sovet mye i dag! To ganger har hun sovnet mens hun rapet, så jeg har ikke fått skifta bleie engang:o nå fikk hun nettopp og ligger å sover på meg:P burde fått bleie og pysj men:P
Åå huff da, håper ikke det blir krøll med natta da. Tror der går fint her.
Hehe pleier å skifte bleie før mat for hun sovner så ofte :P

Da var det kveld på barna her, ble seint gitt :o Full fres på juleavslutning! Moro da :) ble et par biter kake igjen, mums :P

Back
Topp