** IKM UKE 51 **

Jeg kjenner ingenting annet enn en candida (for å si det på fint) :* . Til og med brystene er ikke så alt for plagsomme.. Så vet ikke om det er positivt eller negativt egentlig.. Kanskje litt ekstra sur på gubben stakkars i dag

Tok ny test i dag, både eggløsningstest og G-test. Eggløsningstesten var helt lik den i går og legger jeg godviljen til så kan jeg kanskje skimte en strek på h-testen
ImageUploadedByBV Forum1449511161.172772.jpg
? Kan noen andre se noe? Aner jo ikke dpo kan være alt i fra 6 til 8 dpo.
ImageUploadedByBV Forum1449511097.301393.jpg

Jeg vil også si at jeg skimter noe på den hcg-testen :D krysser fingrene for at den blir sterkere!
Åh, så bra at du også gjør det :) har du testet?

Tok ny test i dag, både eggløsningstest og G-test. Eggløsningstesten var helt lik den i går og legger jeg godviljen til så kan jeg kanskje skimte en strek på h-testenVis vedlegget 149944? Kan noen andre se noe? Aner jo ikke dpo kan være alt i fra 6 til 8 dpo. Vis vedlegget 149943
Må kanskje ta en av hver i dag jeg også :-P
Eller er det best å vente til i morgen med g-testen?
Mine el tester har vært like som dine se siste dagene. Og begynte sent å teste for el. Kanskje den allerede hadde vært?

Kanskje det :) Jeg har en hel haug tester så derfor tenkte jeg å teste hver morgen. for alt jeg vet så kan jeg jo til og med være 10dpo i dag dersom eggløsningen kom tidlig denne måneden :) Jeg synes det er så spennende :)

Tok ny test i dag, både eggløsningstest og G-test. Eggløsningstesten var helt lik den i går og legger jeg godviljen til så kan jeg kanskje skimte en strek på h-testenVis vedlegget 149944? Kan noen andre se noe? Aner jo ikke dpo kan være alt i fra 6 til 8 dpo. Vis vedlegget 149943

Kan også skimte noe om jeg legger goviljen til! Gleder meg til å se testene dine fremover :)

Vanligvis ser jeg ingenting når noen legger ut bilde av tester, men her ser jeg antydning til strek på gtesten ja!

Back
Topp