Hva kjenner du?Masse, som vanlig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva kjenner du?Masse, som vanlig![]()
Tok ny test i dag, både eggløsningstest og G-test. Eggløsningstesten var helt lik den i går og legger jeg godviljen til så kan jeg kanskje skimte en strek på h-testenVis vedlegget 149944? Kan noen andre se noe? Aner jo ikke dpo kan være alt i fra 6 til 8 dpo. Vis vedlegget 149943
Åh, så bra at du også gjør detJeg vil også si at jeg skimter noe på den hcg-testenkrysser fingrene for at den blir sterkere!
Ja, testa i morges. Var så puuuur hvit som man kan fåÅh, så bra at du også gjør dethar du testet?
Hvor mange dpo er du?Ja, testa i morges. Var så puuuur hvit som man kan få![]()
Må kanskje ta en av hver i dag jeg ogsåTok ny test i dag, både eggløsningstest og G-test. Eggløsningstesten var helt lik den i går og legger jeg godviljen til så kan jeg kanskje skimte en strek på h-testenVis vedlegget 149944? Kan noen andre se noe? Aner jo ikke dpo kan være alt i fra 6 til 8 dpo. Vis vedlegget 149943
5 dpo!Hvor mange dpo er du?
Det er nok den beste innstillingen!Jeg er såpass negativ, og såpass kjent med min "flaks" at jeg beregner et lite år på denne prøvingaHåper jo, men tenker at det miiinst må 9-10 mnd med prøving til først!
Slenger meg med på denne, IKM 18.12. Krysser fingrene for en veldig hyggelig førjulspresang![]()
Tok ny test i dag, både eggløsningstest og G-test. Eggløsningstesten var helt lik den i går og legger jeg godviljen til så kan jeg kanskje skimte en strek på h-testenVis vedlegget 149944? Kan noen andre se noe? Aner jo ikke dpo kan være alt i fra 6 til 8 dpo. Vis vedlegget 149943
Når tenker dere å begynne å teste?
Vanligvis ser jeg ingenting når noen legger ut bilde av tester, men her ser jeg antydning til strek på gtesten ja!Tok ny test i dag, både eggløsningstest og G-test. Eggløsningstesten var helt lik den i går og legger jeg godviljen til så kan jeg kanskje skimte en strek på h-testenVis vedlegget 149944? Kan noen andre se noe? Aner jo ikke dpo kan være alt i fra 6 til 8 dpo. Vis vedlegget 149943
Det gjør jeg ogsåKan også skimte noe om jeg legger goviljen til! Gleder meg til å se testene dine fremover![]()
Det gjør jeg også![]()
Ah ja, nå er testingen i gang ja!Det gjør jeg også![]()