Vi ser fremskritt sakte men sikkerFøler dere selv dere ser fremskritt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi ser fremskritt sakte men sikkerFøler dere selv dere ser fremskritt?
Den syns jeg var god før men jeg har nok spist meg lei..melkesjokolade non stop er best synes jeghar ikke spist det på en stund da sjokolade byr meg mot nå
Har lett under og øver sofan. Tatt av Stora puterVille ha lett mellom sofaputene og oppi skoene I gangen.
Mmm,det er godt, spesielt den med nøtterForetrekker M&M's jeg
Det liker ikke jegForetrekker M&M's jeg
Haha der att me før 15 min sen . NeiI en lekekasse
Så bra!Vi ser fremskritt sakte men sikker![]()
Hæ? Går det an å ikke like m&m? Har du prøvd både de med sjokolade inni og de med nøtter?Det liker ikke jeg![]()
Kan ikke spise for mye lakris heller neidet er for søttmen lakris det vil jeg ha og det kan jeg ikke spise så mye av
ååå det hørtes veldig godt ut akkurat nå
![]()
Har dratt fram den . Er ikke dær.Er ikke synsk, men der vi bodde før hadde vi en kommode i gangen vi la bilnøklen på, og som den falt ned bak ved flere anledninger
Ul hos gynHvorfor må du så tidlig opp?![]()
husker ikke hvorforKan ikke spise for mye lakris heller nei
Spiste litt av det i starten. Forrige svangerskap fikk jeg halsbrann av det.
Har prøvd de med nøtter og det er ikke godtHæ? Går det an å ikke like m&m? Har du prøvd både de med sjokolade inni og de med nøtter?
I senga til en av ungene?Haha der att me før 15 min sen . Nei
Veldig greit å slippe det jahusker ikke hvorforjeg klarte ikke det sist svangerskap for jeg hadde hypermemis med N det er jeg glad jeg slipper nå
![]()
Oi, det var tidlig time! Han skal vel kanskje videre på jobb etterpå?Ul hos gynde timene må jeg bare ta, da han jobber mest på riksen
Men de med sjokolade er jo best! De i brun pose ❤Har prøvd de med nøtter og det er ikke godt![]()
Ja,lata som jeg ikke så prisen når jeg betalteDet er jo typisk![]()
![]()
Mmm,det er godt, spesielt den med nøtter
Elsker dem, og må ha de uten nøtterDet liker ikke jeg![]()