Begge foreldrene må møte opp?Er det kjipe med å ha egen konto til kengubarnet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Begge foreldrene må møte opp?Er det kjipe med å ha egen konto til kengubarnet.
Brukte litt non stop på pepperkakene også, så da gikk det unnaSe der ja![]()
Ville ha lett mellom sofaputene og oppi skoene I gangen.Noen synsk her inne?? Barnen har gjømt en av bilnycklen till mannen sin bil. Hvor kan de vara tro?
Hun har god språk forståelse mener man, men hun ligger langt etter i språk og logopeden har kartlagt problemene og sent den rapporten med henvisningen.Håper det hjelperlillesøsteren min hadde PPT, hjalp ikke
de mente hun var flink til å snakke og hadde god språkforståelse; så nå har hun slitt seg gjennom skolegangen og du hører fortsatt at hun ikke prater rent og tydelig
Vi måtte detBegge foreldrene må møte opp?
Har dere som foreldre fått noen oppgaver?Hun har god språk forståelse mener man, men hun ligger langt etter i språk og logopeden har kartlagt problemene og sent den rapporten med henvisningen.
Litt I munnen også?Brukte litt non stop på pepperkakene også, så da gikk det unna![]()
Ja, vi har det også slikVi måtte det
Ble litt prøvesmaking ogsåLitt I munnen også?eller er det bare meg som spiser pynten?
HeheBle litt prøvesmaking også
Jeg smakte faktisk ikke på non stop da. Jeg synes rød og grønn er best og den forsvant jo først
Bare brun og svart igjen nå. Den er jo litt kjedelig![]()
Det har jeg ikke sett. Hva var forskjellen da? At de hadde hvite også?Hehejeg er veldig glad I non stop, uansett farge... kjøpte noen jule non stop, der var der hvite også.
melkesjokolade non stop er best synes jegBle litt prøvesmaking også
Jeg smakte faktisk ikke på non stop da. Jeg synes rød og grønn er best og den forsvant jo først
Bare brun og svart igjen nå. Den er jo litt kjedelig![]()
På en måte.Har dere som foreldre fått noen oppgaver?
Skjønner den. Hadde samme for sjokolade helt frem til over halvveis i svangerskapet her ogsåmelkesjokolade non stop er best synes jeghar ikke spist det på en stund da sjokolade byr meg mot nå
Foretrekker M&M's jegSkjønner den. Hadde samme for sjokolade helt frem til over halvveis i svangerskapet her også
Melkesjokolade non stop har jeg bare kjøpt til iskake da![]()
det er for søttSkjønner den. Hadde samme for sjokolade helt frem til over halvveis i svangerskapet her også
Melkesjokolade non stop har jeg bare kjøpt til iskake da![]()
Føler dere selv dere ser fremskritt?På en måte.
I de månedene hun har hatt logoped har vi hatt to møter med logopeden hvor man har snakket om hvordan det går og hva man jobber med.
Vi har ikke fått noen konkrete oppgaver, med jobber med de samme områdene her hjemme
Ja, og muligens prisen?Det har jeg ikke sett. Hva var forskjellen da? At de hadde hvite også?
Hvorfor må du så tidlig opp?synes synd på jenta mi som må vekkes 06:45 på fredagjeg må opp 06:15 og ut av døren 07:15
det er faktisk 2 timer før enn vanlig