Skravletråd desember

Håper det hjelper :) lillesøsteren min hadde PPT, hjalp ikke :( de mente hun var flink til å snakke og hadde god språkforståelse; så nå har hun slitt seg gjennom skolegangen og du hører fortsatt at hun ikke prater rent og tydelig
Hun har god språk forståelse mener man, men hun ligger langt etter i språk og logopeden har kartlagt problemene og sent den rapporten med henvisningen.

Litt I munnen også? :p eller er det bare meg som spiser pynten?
Ble litt prøvesmaking også :p
Jeg smakte faktisk ikke på non stop da. Jeg synes rød og grønn er best og den forsvant jo først :p
Bare brun og svart igjen nå. Den er jo litt kjedelig :p

synes synd på jenta mi som må vekkes 06:45 på fredag :p jeg må opp 06:15 og ut av døren 07:15 :p det er faktisk 2 timer før enn vanlig

Jeg smakte faktisk ikke på non stop da. Jeg synes rød og grønn er best og den forsvant jo først :p
Hehe :p jeg er veldig glad I non stop, uansett farge... kjøpte noen jule non stop, der var der hvite også.

Hehe :p jeg er veldig glad I non stop, uansett farge... kjøpte noen jule non stop, der var der hvite også.
Det har jeg ikke sett. Hva var forskjellen da? At de hadde hvite også?

melkesjokolade non stop er best synes jeg :) har ikke spist det på en stund da sjokolade byr meg mot nå

melkesjokolade non stop er best synes jeg :) har ikke spist det på en stund da sjokolade byr meg mot nå
Skjønner den. Hadde samme for sjokolade helt frem til over halvveis i svangerskapet her også :p
Melkesjokolade non stop har jeg bare kjøpt til iskake da:)

Skjønner den. Hadde samme for sjokolade helt frem til over halvveis i svangerskapet her også :p
Melkesjokolade non stop har jeg bare kjøpt til iskake da:)
det er for søtt :p men lakris det vil jeg ha og det kan jeg ikke spise så mye av :p ååå det hørtes veldig godt ut akkurat nå :D

Back
Topp