slike tor jeg at jeg har smakt. Litt porøs?Danske fettkaker, er en type småkaker som min mor bestandig baker til jul og jeg virkelig elsker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
slike tor jeg at jeg har smakt. Litt porøs?Danske fettkaker, er en type småkaker som min mor bestandig baker til jul og jeg virkelig elsker
Vi selvOjojojhvem betalte? I og med dere var så unge
![]()
Kalles de noe annet på norsk tro? Mormor pleide å bake noe som lignet, bare med et sånt gaffelmerke på toppen. Vet ikke hva som var i dem da, og husker ikke helt hva det heter. Sandnøtter kanskje?slike tor jeg at jeg har smakt. Litt porøs?
Tusen takkÅh, så koselig! Gratulerer på forskudd!
eilev. Enn du?Spennende! Hvem heier du på?
Helt fantastisk syns jegAhahhaha ja der har du jammen rett. Samma her. Var så ung og slank da![]()
det får du gjørNja får tenka på det litt![]()
Så ble det han daeilev. Enn du?
men dasåHaha de e redan tatt før 2 timmar sen![]()
hun ble 5Åh, så koselighvor gammel ble hun?
kom deg i sengTrøtt som ei strømpe og gåen i ryggen![]()
hm.. Nei, er visst ikke delfia i sandnøtter, men det ligner utseendemessig.Kalles de noe annet på norsk tro? Mormor pleide å bake noe som lignet, bare med et sånt gaffelmerke på toppen. Vet ikke hva som var i dem da, og husker ikke helt hva det heter. Sandnøtter kanskje?
Som å høre hanDet viktigste er jo at man har det bra sammen... men så lenge man har barn sammen så vil et brudd bli like stygt/ikke stygt uavhengig av om man er gift eller ikke. Det er i hvert fall min erfaring. Ekteskap/Skillsmisse er bare et papir. Får man barn sammen så er man faktisk knyttet til hverandre på en måte man ikke kommer unna uansett.
Så koselig, har en nevø på 5 han fikk tuppa mi på 3 til å spise kattemathun ble 5![]()
Det hørtes heilt rart ut!Nope, altså, en ledning kommer ut av veggen like over der man stikker kontakten Tii veggen. på ledningen er det en lysbryter, og en kontakt, som altså er stukket inn i stikket.
uuh. Kult daÅh, kult! Stemmer og for etsy butikk! Jeg hadde kjøpt.![]()
Hehe.. si at da kan han gi deg ring på fingeren i det minste, så slipper du alle de innpåslitne beilerneSom å høre han![]()
hahaha. Snaaart din turLord, Kim Kardashian har født. ALLE FØDER FØR MEG!!!! Nå må det vel snart være min tur?!?
*dramaqueen*
![]()
Oj, imponerende. Jeg hadde ikke spart opp mye som 19åringVi selvvi er flinke meg penger
![]()
tusen takkJøss, flinka!