Jeg må forberede megNoen dager kanskje?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg må forberede megNoen dager kanskje?![]()
Takk for detSå flink du er![]()
Trodde det var mora jegStoresøsteren er det vel?![]()
Ja vi fikk i 30 minUt å gå?![]()
Mummidalen jaMåtte google det, men ser at mine mumie assosiasjoner stemte
Velkommen hjemHjemme fra tur!
Har du fått rydda det nå da?Ja då kokar det før meg.
Sjarmerende daVåres ser ut som det er Lagd av en barnehage![]()
Åh, det hørtes tungt ut! Har han reisejobb?Jeg er bedre nå da , men min er borte 70% av året så jeg har ikke annet valg..
Får google deg så dy er sikker på du vet hvordan hun ser utJeg må forberede meg![]()
Ja.. de drakk på fredag, og så fra lørdag klokken 9 på morgenen til 2-3 i natt.Huff da :/ er han litt dårlig ?![]()
Kan hende du har rettTrodde det var mora jeg![]()
Hahahaha! Vil tro at det er en ting hun ikke hører så veldig ofte!Hahahaha e de gale ja. Måtte dra en spøk nær eg skulle føda nr 2. Barnevakten var så treg å komma tog 50 min før han kom. Så nær me kom
På føden så lurte jordmor på om me bodde lang vekk før me tog så lang tid. Så sier eg NEI men me måtte se færdigt fotballsmatchen førstkan tro hon himla me øgonen
![]()
Ja, I sommer. .. men som sagt, her var det ekstremt.. :/Ja det tok litt tid her ogsåmen jeg føler det går rette veien nå.
Hvor lang tid tok det før pappa ble godkjent helt?![]()
Leser hver dag som regel men legger sjelden igjen sporSpent på leggingen i kveld. Som jeg skrev om i dagboka mi, som har ca ingen lesere for tiden, øver vi på to barn på hvert sitt rom, og en voksen til leggingen i kveld. Eldste har ikke fått eget rom enda egentlig, men det står sovesofa der som han sov på i natt når vi hadde ekstra unger i hus, og han ba om å få ligge der en natt til. Så nå har jeg en gutt som uten vansker ligger på nytt rom, og ei datter som slett ikke vil ligge alene på det andre rommet.
Jeg prøver å unngå at vi sitter inne med henne til hun sovner, det er det lenge siden vi sluttet med, og snart får jeg en baby oppi det hele, så greit at hun ligger alene
Men det tar nok litt tid før jeg er i sofaen med pc i kveld, gitt...
Ånei, så ekkelt! :O skjønner godt du fikk hjertet i halsen da! :O godt det gikk godt!Fy søren nå ble jeg redd.
Frøkna snublet og slo kolbøtte i trappen.
Gikk heldigvis bra, bare en liten sprekk i leppen
Jeg gleder meg sånn,bare 9 minVeldig spent!![]()