Hadde blitt full kaos i rekkene her da!Ja kan jo ikke skape trøbbel![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde blitt full kaos i rekkene her da!Ja kan jo ikke skape trøbbel![]()
Det syns jeg er veldig omtenksom av degTakk takkskal fjerne parantesen og bytte bilde og. Men kan ikke gjøre alt på en dag
blir full forvirring da
Ska eg vænta på mannen så kan vi risikera se det der imon tidligt og . Han har god tid med vissa ting iblandLitt enig med deg der igrunnen!![]()
Oh yes, fikk snakka med han nå. Han skulle prøve seg på en av omveiene jeg forklarte ham (som har stått i avisa den siste timen, hadde han gidda å lest), og se om han kom seg frem.Såpass :O han får å ræva si hjem![]()
Jeg syns du skal gjøre det, du er så flinkhihi, gå faktisk rundt med tanken på dethar veldig lyst
Ser ju aldrig på sånt eg. Da liker eg hellre å se på fotball æn på realityprogrammerJa, det går litt fort i svingene med disse realityprogrammene.![]()
Hehe vi har aldri hatt vi tror jegBlir første gang for vår del også. Syns å huske vi hadde ett par pepperkakehus ila oppveksten men var foreldrene mine som satte det sammen. Jeg og broren min tok oss av pynting
![]()
Haha, kjenner til det! Blir morgengretten hvis jeg våkner til skittent kjøkken!Ska eg vænta på mannen så kan vi risikera se det der imon tidligt og . Han har god tid med vissa ting ibland
Og du skulle få besøk av familien fra Sverige?A juste ja de sa du![]()
Det er koselig dasamme hermen nå kommer mamma straks på besøk. Så blir ikke masse skravling
![]()
Er godt vi er forskjellige. Hadde det bare vært fotball på tv, så hadde nok ikke vi hatt tv!Ser ju aldrig på sånt eg. Da liker eg hellre å se på fotball æn på realityprogrammer
Håper han ikke roter seg bort daOh yes, fikk snakka med han nå. Han skulle prøve seg på en av omveiene jeg forklarte ham (som har stått i avisa den siste timen, hadde han gidda å lest), og se om han kom seg frem.Så får vi se.
Fyllesyk som fy, og ut å kjøre på ukjente, mørke grusveier. Haha. Kan jo ikke annet enn å gå bra.Håper han ikke roter seg bort da![]()
Det er det alltid, tror 15 åringen vår trives her også,kom hjem med gave til meg I går fr at jeg er så snill med henneJa, veldig kjekt å høre slikt![]()
Me hade klyfta potet med kyllingHva spiste dere?![]()
Ut å gå?Stikker på tur jeg.![]()
Så herligDet er det alltid, tror 15 åringen vår trives her også,kom hjem med gave til meg I går fr at jeg er så snill med henne![]()
Ja då kokar det før meg.Haha, kjenner til det! Blir morgengretten hvis jeg våkner til skittent kjøkken!
Japp de stemmerOg du skulle få besøk av familien fra Sverige?
Forstår jeg godtJapp de stemmergleder meg
![]()