Skal lage neste helgGod kveld ! Pepperkake huset ble sånn passe
Noen andre som har laget ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal lage neste helgGod kveld ! Pepperkake huset ble sånn passe
Noen andre som har laget ?
Jeg er bedre nå da , men min er borte 70% av året så jeg har ikke annet valg..Godt det ikke bare er meg!![]()
Jeg syns det høres godt ut, kan du forklare hvordan du gjør det?Må jo bruke opp tacorestene![]()
Huff da :/ er han litt dårlig ?Nei, det ser litt dårlig ut. Vegvesenet skal visst ta ny vurdering i morgen klokken 10. Er flere mer eller mindre lange omveier som er åpne da, men han er ikke lett å få prata med, så aner ikke om han i det hele tatt har vurdert det.![]()
Hahahaha e de gale ja. Måtte dra en spøk nær eg skulle føda nr 2. Barnevakten var så treg å komma tog 50 min før han kom. Så nær me komEr godt vi er forskjellige. Hadde det bare vært fotball på tv, så hadde nok ikke vi hatt tv!![]()
Måtte google det, men ser at mine mumie assosiasjoner stemteMymlen selfølgeligdu vet hvem det er?
Måte på hva man skal klage påJa, faktisk![]()
Da sier det seg selv dahun vil ikke mer![]()
Det gjorde viKos deg på tur!![]()
Me ses væl 2-3 ganger i åretForstår jeg godtHvor ofte får du se de?
Storesøsteren er det vel?Er ikke det mora til Lille My?![]()
Det klarer du nok fintJeg henger litt etter her nå etter middagen men jeg får prøve å ta igjen dere![]()
Noen dager kanskje?Når skal du bytte bilde da?
Syns jeg absolutt du skal. Bare husk å gjør det stiltTar meg en aldri så liten seiersdans og ett klapp på skulderen for at mini har sovnet selv i egen seng i kveld. Hurra!!
.
Vi hadde vel 1 år eller 2Hehe vi har aldri hatt vi tror jeg![]()
Måtte ta den av når jeg skulle på turHerlig![]()
Jaa, tok lang tid før jeg merket han var der igrunnDet syns jeg også, litt for anonym...
Off. Må være kjipt å se de så sjeldentMe ses væl 2-3 ganger i året
Selvsagt:-DSyns jeg absolutt du skal. Bare husk å gjør det stilt![]()
Jeg er igrunn en ganske omtenksom personDet syns jeg er veldig omtenksom av deg![]()