Jippi, så flinkHar bikket 1000 innlegg nå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jippi, så flinkHar bikket 1000 innlegg nå![]()
Hva spiste dere?Da er vi hjemme igjen etter å ha spist middag hos foreldrene mine.
Hvem heier du på?Ja, høsten har gått kjempefort! Husker ikke helt når det begynte, var det september, tro?
Aha. Så godt! Jaja, oppvasken går ingen veier.Me har spist klyfta potet med kyllingnei mannen sitter så fint på golvet å leker med barnen
Æsj da, så kjedeligJulebord i Rogaland. Sitter værfast, så ikke sikkert han kommer hjem i dag i det hele tatt.![]()
Det tviler jeg påNoen flere som skal se Farmen-finalen i kveld eller?
Fikk oksesteikHva spiste dere?![]()
Hmmm, litt vanskelig! Tror Marte vinner, men heier på Øystein siden han er så kjekk og snill.Hvem heier du på?
Ja, kjempeirriterende. Nesten ikke sett hverandre i det hele tatt på en mnd, pga ekstremt mye overtid og mye helgeplaner for hans del. Så ikke noe morsomt!Æsj da, så kjedelig
Tihi, nei, det blir nok bare meg!Det tviler jeg på![]()
Det skjønner jegJa, kjempeirriterende. Nesten ikke sett hverandre i det hele tatt på en mnd, pga ekstremt mye overtid og mye helgeplaner for hans del. Så ikke noe morsomt!
He he helt sikkert bare du ja;Tihi, nei, det blir nok bare meg!![]()
Og kjipt hvis han mister en arbeidsdag og, det betyr at den må jobbes inn igjen.Det skjønner jeg

Blir lave annonseinntekter for Tv2 i år.He he helt sikkert bare du ja;![]()
Da var vi hjemme fra barnebursdag.![]()
Øystein har vært sykt anonym der inne!Hmmm, litt vanskelig! Tror Marte vinner, men heier på Øystein siden han er så kjekk og snill.Men syns alle er verdige vinnere.
Du da?
Hva prater dere om nå?Øystein har vært sykt anonym der inne!![]()