Takk for det!Herlig! Jeg er glad på dine vegner![]()
![]()
Ja, neste gang noen sier de ikke tror på kjærlighet ved første blikk, så har jeg ingen problemer med å fortelle dem min historie. Kanskje jeg burde skrive inn til Allers?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for det!Herlig! Jeg er glad på dine vegner![]()
![]()
Stelleveska kan du fåOk, det er greit!Blir ikke sur hvis jeg vinner den svarte stelleveska heller, altså.
Den er grei!Stelleveska kan du få![]()
Det synes jeg du burde gjøre!!Takk for det!![]()
Ja, neste gang noen sier de ikke tror på kjærlighet ved første blikk, så har jeg ingen problemer med å fortelle dem min historie. Kanskje jeg burde skrive inn til Allers?
Skal prøveTakk, du også![]()
Tihi, norges neste store skribent.Det synes jeg du burde gjøre!!
Da har vi en planDen er grei!![]()
Jeg vil ha signert bok når du gir utTihi, norges neste store skribent.![]()
God natt Sov gottNei, nå jeg sove litt. Sov skikkelig dårlig på den madrassen inne på rommet til tuppa I natt, så kroppen roper etter søvn (var ikke nok med 30 min på sofaen)
Vil egentlig bare skravle med dere, men det får vike for søvnnatta alle sammen
![]()
Takk de samma god nattNei, nå får jeg ta kvelden jeg og! Vi skravles i morra! Takk for idag! <3
God natt og sov godtNei, nå får jeg ta kvelden jeg og! Vi skravles i morra! Takk for idag! <3
Håper du snart blir bedreSkal prøvefår ut litt luft så håper det hjelper! Får ut mer idag så kanskje miniform hjelper
![]()
Det skal du få! Til og med første opplag!Jeg vil ha signert bok når du gir ut![]()
Takk for idagNei, nå får jeg ta kvelden jeg og! Vi skravles i morra! Takk for idag! <3
Takk de samma god natt
Sove godt, begge to!God natt og sov godt![]()

Snill du erDet skal du få! Til og med første opplag!![]()
god nattNei, nå må jeg sove.. Håper ungene sover lenge i morgen.
ikke sant. Om de kommer i toppform er alt muligOg de viste idag at de kan hvis de vil. Nå må de bare holde ut hele kampen!