Å? Visste ikke det var to av dem som ble gitt ut? FOR DEN SKAL NEMLIG JEG VINNE.Samme her. Skal vinne flexi crib![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å? Visste ikke det var to av dem som ble gitt ut? FOR DEN SKAL NEMLIG JEG VINNE.Samme her. Skal vinne flexi crib![]()
Det må du, det er jo gøy joNei! Men det skal jeg jammen gjøre!![]()
Kjærlighet ved første blikk?Tihi, kjøpte ham på netthandelen av alle steder. Aldri handlet der før, men måtte jammen meg lage meg en konto når jeg så hans vakre åsyn! :O
Herlig! Tydelig at mange ikke er sånn, når man ser hvor tomme butikkhyllene er om dagen.Jeg er sånn, året rundt![]()
Det tror jeg påJeg er sånn, året rundt![]()
Haaha så ser man der flyga runt . Hade vart en skrattelig syn.Haha, ja! Tror nok vi må tjore ham godt fast, og passe på å ta ham inn i garasjen eller noe når det blåser litt ekstra mye. Tenk hvis han hadde flydd av gårde liksom.![]()
Ok, da går jo det i boks og.Har ei igjen da men har funnet noen som kan ta henne om ingen andre vil da![]()
Da var det gjort!Det må du, det er jo gøy jo![]()
Nei, du sier noe der... huff altså..Herlig! Tydelig at mange ikke er sånn, når man ser hvor tomme butikkhyllene er om dagen.![]()
Åh, Tusen takkDet tror jeg på![]()
Sove godtNei, nå jeg sove litt. Sov skikkelig dårlig på den madrassen inne på rommet til tuppa I natt, så kroppen roper etter søvn (var ikke nok med 30 min på sofaen)
Vil egentlig bare skravle med dere, men det får vike for søvnnatta alle sammen
![]()
Rett og slett! Var raketter og strykekvartetter og hele pakken!Kjærlighet ved første blikk?![]()

Da må vi deleÅ? Visste ikke det var to av dem som ble gitt ut? FOR DEN SKAL NEMLIG JEG VINNE.![]()
Takk, du ogsåSove godt![]()
Hahahaha, ja! Stakkars Fred.Haaha så ser man der flyga runt . Hade vart en skrattelig syn.
Sove godt, og takk for idag!Nei, nå jeg sove litt. Sov skikkelig dårlig på den madrassen inne på rommet til tuppa I natt, så kroppen roper etter søvn (var ikke nok med 30 min på sofaen)
![]()
Herlig! Jeg er glad på dine vegnerRett og slett! Var raketter og strykekvartetter og hele pakken!![]()
Ok, det er greit!Da må vi dele![]()
God natt og sov godtNei, nå jeg sove litt. Sov skikkelig dårlig på den madrassen inne på rommet til tuppa I natt, så kroppen roper etter søvn (var ikke nok med 30 min på sofaen)
![]()