Skravletråd desember

Tihi, kjøpte ham på netthandelen av alle steder. Aldri handlet der før, men måtte jammen meg lage meg en konto når jeg så hans vakre åsyn! :O
Kjærlighet ved første blikk? :p

Haha, ja! Tror nok vi må tjore ham godt fast, og passe på å ta ham inn i garasjen eller noe når det blåser litt ekstra mye. Tenk hvis han hadde flydd av gårde liksom. :D
Haaha så ser man der flyga runt . Hade vart en skrattelig syn.

Nei, nå jeg sove litt. Sov skikkelig dårlig på den madrassen inne på rommet til tuppa I natt, så kroppen roper etter søvn (var ikke nok med 30 min på sofaen :p )
Vil egentlig bare skravle med dere, men det får vike for søvn :p natta alle sammen :)

Nei, nå jeg sove litt. Sov skikkelig dårlig på den madrassen inne på rommet til tuppa I natt, så kroppen roper etter søvn (var ikke nok med 30 min på sofaen :p )
Vil egentlig bare skravle med dere, men det får vike for søvn :p natta alle sammen :)
Sove godt :)

Sove godt, og takk for idag!

God natt og sov godt :)

Back
Topp