Skravletråd desember

Skjønner jeg veldig godt! De er jo så uendelig vakre! Mykre og nuffete. Herlighet. :Heartred
Ja, men fornuften seiret. Og jeg har gitt bort ei. Mangler hun andre :/

Ekstremt luftsmerter som gjør så vondt som rier
Det er vanskelig for meg å si hva du burde gjøre.
Ligger du i fosterstilling og ikke får i deg mat hadde det kanskje vært en ide å dra på legevakten, men "overlever" du hadde jeg ventet til mandag

Haha! Ja, litt stemning må man ha. Er litt påvirka av amerikanske slektninger, så skylder på det. :P
Jul i USA skulle jeg gjerne feiret en gang :D

Se der ja,da er det da en cakewalk og få overtalt han ;)
Tihi, cakewalk! Men ja, er nok det. Syns igrunnen det er litt rart at vi ikke har skaffa oss det enda. Men plenene våre er delt i to, liksom. Avskilt av huset og gårdsplassen. Så ikke helt optimalt.

Tihi, cakewalk! Men ja, er nok det. Syns igrunnen det er litt rart at vi ikke har skaffa oss det enda. Men plenene våre er delt i to, liksom. Avskilt av huset og gårdsplassen. Så ikke helt optimalt.
Hmm. Det finnes sikkert en løsning på det :)

Det er vanskelig for meg å si hva du burde gjøre.
Ligger du i fosterstilling og ikke får i deg mat hadde det kanskje vært en ide å dra på legevakten, men "overlever" du hadde jeg ventet til mandag
Får i meg mat og væske, men krøker meg sammen og ligger i fosterstilling når smertene kommer. Blir bare verre og verre utover kvelden og får ikke sove pga det :/

Back
Topp