Wow grattisJippi, da er jeg endelig over 500 innlegg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow grattisJippi, da er jeg endelig over 500 innlegg
Får vælFlere som er klare for håndball her? Blir det seier
?
![]()
Da ville jeg gjort detFrister å ligge på sofaen
Marsipan er det beste jeg vet!Må ut å kjøpe marsipan idag vilage det i morgen og en juleduk i voks
Store N skal få junior dyne med sengesett om vi finner noe henne vil ha
bare slappet av og store N med pappaen har sett serie mens jeg sov
ikke så verst vær ute idag, men herregud det blåser
![]()
Nam, kos degTaco idag til middag![]()
Jeg gleder meg!Flere som er klare for håndball her? Blir det seier
?
![]()
Var utrolig godtNam, kos deg![]()
Det er vel stas og det skjønner jeg jo. Men vi får håpe de har slitt ut hverandre slik at de sovnerJa., guttene er erfaringsvis enklere å legge enn jentene. De er eldre, og det er dessuten min niese som er vanskligst å legge den familien, og min datter i vårt hus, og min niese av de to (hun synes nemlig det er så spennende å sove sammen med noen at hun ikke slutter å snakke. Hjemme sover hun alene, mens mine to jo sover sammen til vanlig, så de er vant til "om du ikke får sove, så være i det minste stille så den andre får sove")
Håper detBlir nok fornøyd med det
det er veldig godt jaMarsipan er det beste jeg vet!![]()
Skravla gårJippi, da er jeg endelig over 500 innlegg
Vi har ikke tenkt på middag engang vi. .Da er tacoen inntatt her. Mm. Det var nydelig.
Er i Warszawa på julebordHvor er du?![]()
Blir spennende å seJa, håper på det altså..men tenker de også lett kan rote den vekk med dårlig forvarspill
Hurra for detJippi, da er jeg endelig over 500 innlegg
Har aldri smakt det jegÅååh. gleder meg til julaften og pinnekjøtt. Har ikke spist det en eneste gang i år. Det er uvanlig for å være meg!
Å.ja stemmer det jaHar bestillt julegaver till barnenallt fra strikkar till kjoler.
Har han vært på jobb?Ja hoppas mannen kommer hem
Snart så eg får lagt meg ned
Hva? Aldri spist pinnekjøtt??Har aldri smakt det jeg![]()