Spennende å se om de har den på samme sted i de forskjellige butikkene.Så bra, kanskje jeg får ta meg en tur dit.
Så de har flyttet på den, kjekt og vite.
I fjor var den mellom blomstene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende å se om de har den på samme sted i de forskjellige butikkene.Så bra, kanskje jeg får ta meg en tur dit.
Så de har flyttet på den, kjekt og vite.
I fjor var den mellom blomstene
Mistenker at det ser verre ut enn det egentlig er.He he ja det gjør nok det
De gjør der og men nå står eg å ska laga deig till pitabrødFrister å ligge på sofaen
Synd. Allt greie å ha en mann som antingen er elektriker , rørlegger eller handyman nær de trengs har du de dærDet er vel skikkelig ruskevær hos dere og?
Er alene hjemme i tillegg, hadde ikke gjort noe om min mann eletrikeren hadde vært her. Haha. Men han er på kompisjulebord i egersund.
Jasså. Du ska vara glad han ikkje har kollik
Er ikke sikketr de har det samme sted som i fjor daSpennende å se om de har den på samme sted i de forskjellige butikkene.![]()
Pinnekjøtt da?Okk nei takk spiser ikke svin men kos er![]()
Det ble det...ble det en lang natt på julebord?![]()
Greit æ få gjort litt ogsåAlle skal ha pause nå!
Da tar jeg og en husarbeidspause!![]()
Så flink du erDa står pepperkakedeigen til kjøling![]()
Ja, kjedelig å være hjemme alene når sånt skjer!
Synd. Allt greie å ha en mann som antingen er elektriker , rørlegger eller handyman nær de trengs har du de dær. De har meld vind og massa regn
Nei, kan være du må lete litt!Er ikke sikketr de har det samme sted som i fjor da![]()
Så flink du er, tenker jeg tar det neste helg, jegDa står pepperkakedeigen til kjøling![]()
Ja sant detSlik var det her også, det gjør ting litt lettere![]()
Det skal vi ha i morgen.Taco idag til middag![]()
Ja takk Gud nå blev det vann i min munPinnekjøtt da?![]()
Så flink du er![]()
Så flink du er, tenker jeg tar det neste helg, jeg
Ja de førstår egJa, kjedelig å være hjemme alene når sånt skjer!