Skravles senerePåtide med litt flasevasking og koking. Pluss husarbeid. Skravles litt senere![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skravles senerePåtide med litt flasevasking og koking. Pluss husarbeid. Skravles litt senere![]()
Skal ta meg en runde her i huset jeg også nåPåtide med litt flasevasking og koking. Pluss husarbeid. Skravles litt senere![]()
Flinka! Vi skravles!Påtide med litt flasevasking og koking. Pluss husarbeid. Skravles litt senere![]()
Men jeg må ha en pause nå..Ja virker som det
Akkurat!forever young?![]()
Det må jeg ogsåMen jeg må ha en pause nå..
Du får kose deg, så skravles vi kanskje senere!Ha ha nei litt andre planer:
Alle skal ha pause nå!Men jeg må ha en pause nå..
Du ogsåDu får kose deg, så skravles vi kanskje senere!
Oh lykke til med husarbeidAlle skal ha pause nå!
Da tar jeg og en husarbeidspause!![]()
Takk for det! Det trengs!Oh lykke til med husarbeid
Uff, de kan virkelig være påtrengende. Det er jo frivillig, så jeg ville bare sendt en mail og sagt at du angrer deg. Fint å hjelpe der man kan, men det krever jo at man faktisk KAN.
Er det så ille ?Takk for det! Det trengs!![]()
De gjorde eg med første og. Kunde ej det me nr 2 Pga barn nr 1 och nå går det ikkje alls nær eg er med 2 barnden kjenner jeg igjen. Sov vel bort mesteparten av mitt følte jeg
Neida. Er ikke som om du får purring eller noe.Sendte en Mail, så får vi se om det ordner seg så "lett". De fikk ikke noe kontonr, da jeg hadde gubben sitt kort i dag. Så de kommer vel ikke så veldig langt?
Så bra, kanskje jeg får ta meg en tur dit.Jeg så de hadde på plantasjen! Ikke så langt fra kassene, midt i en utstilling med nisser!
Bakte i går, og oppvaskmaskinen var allerede full og på. Så er MYE på kjøkkenet. Hjelper godt når jeg bare for tømt den og fylt den på nytt da.Er det så ille ?
He he ja det gjør nok detBakte i går, og oppvaskmaskinen var allerede full og på. Så er MYE på kjøkkenet. Hjelper godt når jeg bare for tømt den og fylt den på nytt da.![]()