Er bare vi som begynner å bli gamle.jaa. Hun var jo nettopp nyfødt baby??? Hva skjedde med tiden?:O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er bare vi som begynner å bli gamle.jaa. Hun var jo nettopp nyfødt baby??? Hva skjedde med tiden?:O
Mer skravling istedet?Utsatte Osloturen til neste helg vi....
åh. Jeg gleder meg allerede til restelumsj med taco imorgenHurra! Jeg skal ha tacorestelunsj nå![]()
Så bra. Er extra trøtt nå nær eg er gravid også godt. Her stod vi begge opp med jenta halv 8. Da hadde hun sovet i ett fra 19 igår :O
JaBlir store N fremover nå!![]()
ånei?? Uvær?Og der gikk strømmen gitt!
Jasså. Du ska vara glad han ikkje har kollikJa, han driver å tuller en del for tiden![]()
Uvær på gang? :/Og der gikk strømmen gitt!
kos dere i byenFår komme oss til byen. Skravles vel senere![]()
Herlighet, tiden går så fort! Plutselig begynner hun på skolen!Jaherregud hun klarer å ta på strømpebukse bena, bukse bena og genseren over hodet. I går hentet henne smekken sin selv
stor jente! Vi skal kjøpe junior dyne og sengesett
sprinkelsengen holder enda da hun ikke klatrer ut men på tid å bytte ut babydynen
![]()
nei, fysj. Du må ikke si såntEr bare vi som begynner å bli gamle.![]()
Jepp, er vel Synne som er her, tenker jeg! Håper den snart kommer tilbake, vil se på tv.ånei?? Uvær?
Da er det helt klart husnissen!Og nå er jeg jo hjemme alene og, så kan ikke skylde på de andre heller.må være husnissen ja!
Oj då. Syns de e mysigt nær de ikke er strømOg der gikk strømmen gitt!
Haha, ja! Kan ikke være noen andre iallefall!Da er det helt klart husnissen!
blir vel til at dusjen ikke blir før i kveldHaha, tok meg 2.5 timer.![]()
Faktisk litt aktivitet her inne nå syns jegRegner med det skal gå fint ja![]()
den kjenner jeg igjen. Sov vel bort mesteparten av mitt følte jegSå bra. Er extra trøtt nå nær eg er gravid og
Det er vel skikkelig ruskevær hos dere og?Oj då. Syns de e mysigt nær de ikke er strøm![]()