Her ogHer blåser det noe voldsomt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her ogHer blåser det noe voldsomt![]()
kasta den andre gratis i bossen. fysj.Ja jeg har ikke testa de denne gangen![]()
Ja veldignei, men er nå koselig ha de nært også hihi
Nei det fikk ikke mi heller i starten, hadde fortsatt spreng når hun var ferdig med å spisedet er bra...men får ike tømt de skikkelig hmm
de små skjønne kroppene.Ja veldig![]()
det gjør de hihi. blir fort mett snuppa her nåNei det fikk ikke mi heller i starten, hadde fortsatt spreng når hun var ferdig med å spisemen de spiser jo mer etterhvert
![]()
Vi likte heller ikke pampers..pampers er noe crap. skulle bare bruke en sånn gratis prøve...
nei fysj...vi liker libero bestVi likte heller ikke pampers..
Liker ikke vind så godtHer og![]()
nei fysj...vi liker libero best
mhm rema er ikke så værst og fin pris heheJa libero er godenå har vi rema, veldig sjelden lekkasje
![]()
Nei ikke sett den før. Syns den var kjempebraHar dere sett den før?![]()
Bryr meg ikke så veldig jeg hellerEr ikke for ofte i dusjen jeg hellerhaha. Dusja i dag, husker ikke hvilken dag jeg dusja sist
ikke bra. Hehe. Men ikke det at det bryr meg så voldsomt
så lenge jeg ikke skal annet enn hente/levere i bhg og handle mat
![]()
Hehe. Åå det er så kjedeligkasta den andre gratis i bossen. fysj.
bæsj all over
Det var den jeg tenkte påDet handlet om en bokser spm nesten ble verdensmester. Som har blitt hjemløs å alle tror han er død. Men så finner en journalist han å skriver om han.
Ikke jeg hellerLiker ikke vind så godt![]()
Libero her ogsåHehe. Åå det er så kjedelighvilke bruker dere vanligvis? Vi har alltid brukt libero til guttungen så har blitt det nå og
![]()
barbering ja...tror jeg skulle fjernet under arma herBryr meg ikke så veldig jeg hellerdet ble dusj i dag da ( urolig baby i går)
det var jammen meg deilig! Glemte å barbere meg, men det får bli neste gang
![]()

Deilig å dusjeBryr meg ikke så veldig jeg hellerdet ble dusj i dag da ( urolig baby i går)
det var jammen meg deilig! Glemte å barbere meg, men det får bli neste gang
![]()