Skravletråd desember

God morgen. Mini våknet selvsagt kl 6 idag selv med det styret igår kveld. Får prøve å få han til å sove litt nå før babysvømming kl 9.45
uff. Håper mini sover litt før babysvømming da :)

På tide å lage frokost. Ungene ser helst jeg drøyer. For når maten er klar er det slutt på nettbrett med hhv Barbietv og minecraft...

Er det bare før frokost?
Ingen faste regler, men i dag er det det.

Vi skal spise, lage julekort (de skal klistre, tegne og skrive på et hver), og se både Skomakergata og julekongen før vi får min nevø og niese hit, for de ser ikke disse seriene. Og så skal vi altså ha fire unger her til i morgen formiddag, så ja, i dag er det slutt på nettbrett i sofaen når maten er klar.

Dvs, det er den egentlig snart, venter bare på eggene som kom sent på. Også må jeg ta frem melk og skjære brød

Ingen faste regler, men i dag er det det.

Vi skal spise, lage julekort (de skal klistre, tegne og skrive på et hver), og se både Skomakergata og julekongen før vi får min nevø og niese hit, for de ser ikke disse seriene. Og så skal vi altså ha fire unger her til i morgen formiddag, så ja, i dag er det slutt på nettbrett i sofaen når maten er klar.

Dvs, det er den egentlig snart, venter bare på eggene som kom sent på. Også må jeg ta frem melk og skjære brød
Aha skjønner. Høres ut som det blir liv hos dere :)

Back
Topp