Hører mange trøblr med detJa tror det. Ikke lett med tann frembrudd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hører mange trøblr med detJa tror det. Ikke lett med tann frembrudd
Ja var noe styr da de 2 nede kom:-/. Heldivis sluppet unna disse såkalte tannbleiene daHører mange trøblr med det
God morgenGod morgen
Hva er planene for dagen?
det er santJa, men veldig enkelt å gå inn på NRK og se det på nett tv![]()
uff. Håper mini sover litt før babysvømming daGod morgen. Mini våknet selvsagt kl 6 idag selv med det styret igår kveld. Får prøve å få han til å sove litt nå før babysvømming kl 9.45
taco slår det mesteJa..men taco er bedre![]()
jeg funderer på å legge meg igjen :OGod morgen!lurer på om jeg skal stå opp eller sove mer..
![]()
Hørtes ut som koselige planerGod morgenher skal det handles julegaver og besøke lillefrøkna sin oldemor
Hva med deg?![]()
Er det bare før frokost?På tide å lage frokost. Ungene ser helst jeg drøyer. For når maten er klar er det slutt på nettbrett med hhv Barbietv og minecraft...
Derfor det ble stille fra degjeg funderer på å legge meg igjen :O
Greit å slippe unna med noeJa var noe styr da de 2 nede kom:-/. Heldivis sluppet unna disse såkalte tannbleiene da![]()
God morgenGod morgen
Hva er planene for dagen?
Ja kan ikke få altGreit å slippe unna med noe
Ja kan ikke få alt![]()
Må lage deg det daHar så sykt lyst på ribbe![]()
Ingen faste regler, men i dag er det det.Er det bare før frokost?
Aha skjønner. Høres ut som det blir liv hos dereIngen faste regler, men i dag er det det.
Vi skal spise, lage julekort (de skal klistre, tegne og skrive på et hver), og se både Skomakergata og julekongen før vi får min nevø og niese hit, for de ser ikke disse seriene. Og så skal vi altså ha fire unger her til i morgen formiddag, så ja, i dag er det slutt på nettbrett i sofaen når maten er klar.
Dvs, det er den egentlig snart, venter bare på eggene som kom sent på. Også må jeg ta frem melk og skjære brød