Sist ga det seg I uke 10-11, håper det er slik denne gangen også, 10 uker på mandagja. Den ser jegJeg fant ikke ut jeg var gravid før i uke 8. Så like etter kom kvalmen
satt i ganske lenge og
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sist ga det seg I uke 10-11, håper det er slik denne gangen også, 10 uker på mandagja. Den ser jegJeg fant ikke ut jeg var gravid før i uke 8. Så like etter kom kvalmen
satt i ganske lenge og
Supert!Høres ut som gode skravlemuligheter i morgen kveld![]()
Jadet enkleste er ofte det besteDeilig med slike helger
![]()
Oi,såpass ja!Ble ihvertfall kort!!![]()
Tom pengepung jaHahafolk handler over evne altså
![]()
Det høres ikke feil utSkal snart bestille pizza![]()
Joo. Jeg ER vanskeligDu må ikke spørre så vanskelig![]()
Det gjorde det. Håper jeg har litt overskudd til å få pakket inn noen pakker etterpå.det sier jeg ingenting på. Husarbeid tar på en litt sliten kropp![]()
aah. Nei når det ikke er klart når man først har piffen så forsvinner den fort. Kjenner til detSkal piskes mykt, og det er en liten umulighet når det er kjøleskapskaldt. Tar ikke lang tid å "tine" da, mista bare litt piffen.![]()
jaSå utrolig herlig! Hvor gammel er hun?
Åh, trodde kanskje de hadde på vitalisklinikken? Jaja, da får det bare værehihi. Quote i vei duNei. De har ikek privat ultralyd her i byen.
Hadde 4 ultralyder i mitt svangerskap. To av de på sykehuset i tromsø. Og 2 på sykehuset her. Nærmeste private blir i tromsø på ultralydklinikken :/
du kan alltds ringe og høre om de har det nå? Jeg spurte legen og jordmor. De mente ingen hadde. :/Åh, trodde kanskje de hadde på vitalisklinikken? Jaja, da får det bare være![]()
Åh, det blir nok kjempegøy for dere alle sammen i fremtiden! MÅ vises i bryllup eller konfirmasjon!Har egentlig ikke bestemt oss helt, skal filmes![]()
kanskje greit og få pakket inn noen. Håper formen holderDet gjorde det. Håper jeg har litt overskudd til å få pakket inn noen pakker etterpå.![]()
det er godt det ogJamann ville ha betasuppe så enda sunnere
![]()
Er de verre nå enn med forrige?Ja bør holde liksom![]()
Da er det enda håpSist ga det seg I uke 10-11, håper det er slik denne gangen også, 10 uker på mandag![]()
Herregud. Sånt syns jeg er direkte frekt! Går an å dele liksom.Jeg kommer fra rema 1000, rettere sagt en meget utplukket rema 1000..sto bak ei dame for å kjøpe pølse; hun tok alle 23 pakkene hun !!
![]()
Så vi tar det i morra istedenfor!aah. Nei når det ikke er klart når man først har piffen så forsvinner den fort. Kjenner til det![]()
Høres ut som en skikkelig godhjerta lita jente!javarmer tantehjertet da
Hun blir 10 i januar
![]()